دانلود فیلم
The Promised Land سرزمین موعود

652 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 9222
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Promised Land (سرزمین موعود) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور
دانلود فیلم The Promised Land (سرزمین موعود) با زیرنویس فارسی به صورت کامل بدون سانسور

خلاصه فیلم سرزمین موعود 2023

در سال 1755، یک سرباز کهنه کار فقیر با حقوق بازنشستگی متوسط، لودویگ کالن به منطقه بایر جوتلند می رسد تا زمین کشاورزی را که پادشاه به او داده است را ببیند. او امیدوار است که یک شهرک ایجاد کند و از این طریق ثروت و افتخار به دست آورد هرچند با فردریک دی شینکل، یک زمین دار بی رحم که سعی در انحصار مالکیت هلث دارد، درگیر می شود...

 

عوامل ساخت فیلم The Promised Land 2023

فیلم سرزمین موعود (دانمارکی: Bastarden، روشن. «حرامزاده») یک فیلم سینمایی در ژانر درام و تاریخی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی نیکولای آرسل بر اساس فیلمنامه ای از آرسل و آندرس توماس جنسن است. در این فیلم بازیگرانی همچون مادز میکلسن در نقش لودویگ کالن، آماندا کولین در نقش آن باربارا، سایمون بنبجرگ در نقش فردریک د شینکل، ملینا هاگبرگ در نقش آنمای موس و کریستین کوجات تورپ در نقش ادل هلن هنرنمایی می کنند. این فیلم بر اساس کتاب کاپیتان و آن باربارا نوشته آیدا جسن است. این محصول مشترک دانمارک، آلمان و سوئد است. فیلم سرزمین موعود اولین نمایش جهانی خود را در 31 اوت 2023 در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز انجام داد که در آن برای دریافت شیر ​​طلایی رقابت کرد. این فیلم به عنوان ورودی دانمارکی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد. فیلمبرداری اصلی در 5 سپتامبر 2022 آغاز شد و در اوایل نوامبر همان سال به پایان رسید. فیلم در آلمان، سوئد و چک فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم The Promised Land 2023

سرزمین موعود اولین نمایش جهانی خود را در 31 آگوست 2023 در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز انجام داد، تا سپس در 7 سپتامبر 2023 در چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم تورنتو نمایش داده شود. برای دانلود فیلم The Promised Land 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. همچنین در بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم بوسان در بخش «سینمای جهان» دعوت شد و در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.  در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 83 درصد را بر اساس نقد 18 منتقد، با میانگین نمره 6.8 از 10 بدست آوردند. دانلود فیلم The Promised Land 2023 به طرفداران ژانر درام و تاریخی پیشنهاد میشه. متاکریتیک، بر اساس نظر 9 منتقد، امتیاز 74 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای «عموماً مطلوب» است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.