دانلود فیلم
Control کنترل

433 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 163
10
/
4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Control بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم (کنترل)
دانلود فیلم Control بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم (کنترل)

خلاصه فیلم کنترل 2023

استلا سیمونز، وزیر کشور بریتانیا، یک شب در حالی که با نخست وزیر درگیر است، به خانه می رود. مردی مرموز از راه دور ماشین خودران او را می رباید و او را مجبور می کند در لندن غوغا کند.

 

عوامل ساخت فیلم کنترل ۲۰۲۳

فیلم Control یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و تریلر محصول بریتانیا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی و نویسندگی ژن فالایز منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون کوین اسپیسی در نقش صدا، لورن متکالف در نقش استلا سیمونز، مارک همپتون در نقش نخست وزیر دیوید آدامز، ناتاشا کمبال در نقش سارا آدامز، ایر فارل در نقش ایوی آدامز هنرنمایی می کنند. داستان در دنیای آینده روایت می شود که در آن پیشرفت های فناوری، به ویژه در هوش مصنوعی، جامعه را تغییر داده است. شخصیتی که به عنوان "نخست وزیر بریتانیا دیوید آدامز" شناخته می شود، در یک مکان عجیب و غریب با ظاهری ارزان برای گروهی صحبت می کند و بر اهمیت مهم حریم خصوصی تاکید می کند. پس از سخنرانی، دیوید درگیر گفتگوهای غیرمنتظره و صریح می شود و آشکارا به رابطه پرشور با «وزیر کشور»، استلا سیمونز، اعتراف می کند.

 

عملکرد فیلم Control 2023

این فیلم در قالب یک تعقیب و گریز موش و گربه ای هیجان انگیز روایت می شود که به طور کامل در محدوده یک ماشین اتفاق می افتد - فرضیه ای هوشمندانه که یادآور بازیگر اخیر لیام نیسون، Retribution است. برای دانلود فیلم Control 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. تصمیم زیرکانه برای خلق شخصیتی که اسپیسی بتواند به راحتی از هر استودیو در سرتاسر جهان صدایش را صدا کند، حس کارآفرینی را به پروژه می‌افزاید. در حالی که صدای مخملی و غم انگیز اسپیسی فیلم را از یک فاجعه احتمالی نجات می دهد، با کارگردانی نابسامان و بازی های ضعیف بازیگران مکمل دست و پنجه نرم می کند. دانلود فیلم Control 2023 به طرفداران ژانر اکشن و تریلر پیشنهاد می شود. رمز و راز اصلی حول شخصیت اسپیسی می چرخد ​​و سؤالاتی را در مورد هویت و انگیزه های او فراتر از تمایل به بازگشت به صنعت فیلم ایجاد می کند. در حالی که اسپیسی قبلاً صدای خود را برای نقش ترسناک مشابهی در فیلم علمی تخیلی ماه دانکن جونز (2010) قرض داده بود، جایی که او کامپیوتر سفینه فضایی HAL را به تصویر می کشید، کنترل روایتی کمتر لایه‌ای ارائه می دهد. حضور جدا و خسته اسپیسی، در حالی که به طور بالقوه به وضعیت کالت یا الهام بخشیدن به یک بازسازی کمک می کند، کمک چندانی به بازگشت مورد انتظار او در چشم تماشاگران نمی کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.