دانلود فیلم
Maestro استاد

583 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 43214
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Maestro بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم (مائسترو - استاد)
دانلود فیلم Maestro بدون سانسور با زیرنویس فارسی با لینک مستقیم (مائسترو - استاد)

خلاصه فیلم Maestro 2023

فیلم با کتیبه ای از نوشته های لئونارد برنشتاین شروع می شود که می گوید: «یک اثر هنری به سؤال ها پاسخ نمی دهد، آن ها را برمی انگیزد و معنای اصلی آن در تنش بین پاسخ های متناقض است». صحنه آغازین لئونارد را در سن 70 سالگی نشان می دهد که در حال پخش سکانسی از اپرای خود به نام A Quiet Place بر روی پیانو در حالی که در خانه اش فیلمبرداری و مصاحبه می شود. پس از پایان بازی، او جزئیات مختصری را در مورد تأثیر قابل توجهی که فلیسیا، همسر چندین ساله‌اش بر او گذاشته است و اشاره به دیدن روح او به اشتراک می گذارد.

 

عوامل ساخت فیلم مایسترو 2023

فیلم Maestro یک فیلم سینمایی در ژانر درام، بیوگرافیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال 2023 به رابطه بین آهنگساز آمریکایی لئونارد برنشتاین و همسرش فلیسیا مونته آلگره می پردازد. بردلی کوپر آن را بر اساس فیلمنامه ای که با جاش سینگر نوشته بود کارگردانی کرد. این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی، کوپر، استیون اسپیلبرگ، کریستی ماکوسکو کریگر، فرد برنر و امی دورنینگ تهیه شده است. کری مولیگان در نقش Montealegre در کنار کوپر در نقش برنشتاین بازی می کند. مت بومر، مایا هاوک و سارا سیلورمن در نقش های مکمل ظاهر می شوند. در این فیلم بازیگرانی همچون کری مولیگان در نقش فلیسیا مونته آلگره، بردلی کوپر در نقش لئونارد برنشتاین، مت بومر در نقش دیوید اوپنهایم، وینچنزو آماتو در نقش برونو زیراتو و گرگ هیلدرث در نقش آیزاک هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم مایسترو 2023

فیلم Maestro اولین بار در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 2 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و در آنجا نامزد دریافت جایزه شیر طلایی شد. برای دانلود فیلم Maestro 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در 22 نوامبر 2023 اکران محدودی را دریافت کرد و سپس در 20 دسامبر در نتفلیکس اکران شد. نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد و توسط هیئت ملی بازبینی و موسسه فیلم آمریکا به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2023 معرفی شد. دانلود فیلم Maestro 2023 به طرفداران ژانر بیوگرافی پیشنهاد میشه. همچنین چهار بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 80 درصد را براساس نقد 256 منتقد، با میانگین نمره 7.5 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «ماسترو با رهبری چند بازی قدرتمند، به عنوان یک مرور کلی از زندگی و میراث یک استعداد فوق العاده عمل می کند». دیوید رونی از هالیوود ریپورتر آن را "بررسی لایه ای" از یک ازدواج پیچیده نامید و به ویژه اجرای "دلخراش" مولیگان را تحسین کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.