دانلود فیلم
Ferrari فراری

615 تعداد بازدید
User 1
10
/
2
AnimeList Rating
User 32448
10
/
6.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ferrari با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور - فراری
دانلود فیلم Ferrari با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور - فراری

خلاصه فیلم فراری 2023

در تابستان 1957، انزو فراری، که از مرگ پسرش دینو، ازدواج رو به وخامت با همسرش لورا، و ورشکستگی قریب الوقوع شرکتش به وحشت افتاده بود، وارد تیم مسابقه ای خود به میل میگلیا 1957 شد.

 

عوامل ساخت فیلم Ferrari 2023

فیلم فراری (به انگلیسی: Ferrari) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، ورزشی و بیوگرافی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی مایکل مان و نویسندگی تروی کندی مارتین است. این فیلم بر اساس بیوگرافی 1991 Enzo Ferrari: The Man, the Cars, the Races, the Machine اثر براک یتس، روزنامه نگار ورزش موتوری، مبارزات شخصی و حرفه ای انزو فراری، بنیانگذار ایتالیایی خودروساز فراری S.p.A، در طول تابستان را دنبال می کند. در سال 1957. آدام درایور سوژه اصلی را به تصویر می کشد و پنه لوپه کروز، شایلین وودلی، سارا گادون، گابریل لئون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی در آن بازی می کنند. فیلم فراری برای رقابت برای شیر طلایی در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز انتخاب شد، جایی که برای اولین بار در 31 آگوست 2023 به نمایش درآمد. این فیلم قرار است در 25 دسامبر 2023 توسط نئون در ایالات متحده اکران شود. به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و از سوی هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2023 معرفی شد. در این فیلم بازیگرانی همچون آدام درایور در نقش انزو فراری، پنه لوپه کروز در نقش لورا فراری، شیلین وودلی در نقش لینا لاردی، سارا گادون در نقش لیندا کریستین و گابریل لئونه در نقش آلفونسو پرتغالی هنرنمایی می کنند. مایکل مان برای اولین بار در حدود سال 2000 شروع به کاوش در ساخت فیلم کرد و در مورد پروژه با سیدنی پولاک صحبت کرد. در آگوست 2015، کریستین بیل برای بازی در نقش فراری وارد مذاکره شد. قرار بود فیلمبرداری در تابستان 2016 در ایتالیا آغاز شود. در اکتبر 2015، پارامونت پیکچرز حقوق پخش جهانی این فیلم را خریداری کرد. بیل در ژانویه 2016 به دلیل نگرانی از برآوردن وزن مورد نیاز برای نقش قبل از شروع تولید، از فیلم خارج شد. این پروژه تا آوریل 2017 متوقف شد، زمانی که هیو جکمن برای به تصویر کشیدن فراری وارد مذاکره شد و نومی راپس به عنوان همسرش با پارامونت دیگر درگیر نشد. این پروژه دوباره تا ژوئن 2020 غیرفعال خواهد بود. مان و جکمن همچنان در ارتباط بودند و Rapace دیگر درگیر آن نبود و STX International توزیع بین‌المللی را بر عهده گرفت. فیلمبرداری قرار بود در آوریل 2021 آغاز شود. در فوریه 2022، جکمن از آن زمان فیلم را ترک کرد و آدام درایور اکنون در نقش فراری بازی می کند. پنه لوپه کروز و شایلین وودلی نیز به بازیگران پیوستند. در همان زمان، STXfilms همچنین حقوق توزیع داخلی فیلم را با برنامه ریزی برای اکران در سینما تضمین کرد. در جولای، گابریل لئون، سارا گادون، جک اوکانل و پاتریک دمپسی به بازیگران اضافه شدند. پیش تولید در آوریل 2022 آغاز شد و فیلمبرداری در ابتدا در ماه جولای در مودنا آغاز شد. فیلمبرداری اصلی در 17 اوت 2022 در ایتالیا آغاز شد. فیلمبرداری در اوایل اکتبر در برشا انجام شد. تولید این فیلم در اواخر اکتبر 2022 به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم فراری 2023

اولین نگاه در اکتبر 2022 با دو عکس منتشر شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 31 آگوست 2023 داشت. برای فیلم Ferrari 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes،این فیلم امتیاز تایید 77 درصد را براساس نظر 64 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست آورد. فیلم Ferrari 2023 به طرفداران فیلم های زندگینامه ای پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت نوشتند: «فراری شیک و خوش بازی شده بر روایت گهگاه ضعیف اش غلبه می کند تا یک فیلم زندگینامه ای هیجان انگیز و تحسین برانگیز را ارائه دهد.» متاکریتیک، امتیاز 74 از 100 را به فیلم اختصاص داد. بر اساس نظر 25 منتقد، که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. مارلو استرن از رولینگ استون عملکرد پنه لوپه کروز را ستود و نوشت: "یک نیروی غیرقابل توقف در مرکز فراری مایکل مان وجود دارد. این سریع، خشن و به شدت غیرقابل پیش بینی است. یک لحظه شما را در خلسه می برد و لحظه دیگر، برای جان خود می ترسید. دیمون وایز از ددلاین هالیوود انتقاد بیشتری نسبت به عملکرد آدام درایور داشت و اظهار داشت: "با توجه به آنچه [در فیلم] در خطر است، یک نقش اول عجیب و غریب و غیر احساسی از آدام درایور گرم کردن این شخصیت عجیب و غریب و عمیقاً خود را سخت می کند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.