دانلود فیلم
Our Son پسر ما

330 تعداد بازدید
User 2
10
/
1
AnimeList Rating
User 895
10
/
4.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Our Son (پسر ما) بدون سانسور با لینک مستقیم به همراه ترجمه فارسی
دانلود فیلم Our Son (پسر ما) بدون سانسور با لینک مستقیم به همراه ترجمه فارسی

خلاصه فیلم پسر ما ۲۰۲۳

زوج همجنس گابریل و نیکی که 13 سال با هم ازدواج کرده اند، ظاهراً زندگی مشترک خوبی دارند. با این حال، زمانی که استرس و اضطراب فزاینده منجر به طلاق می شود، هر مردی خود را در حال مبارزه برای حضانت پسر کوچک خود می بیند.

 

عوامل ساخت فیلم Our Son 2023

فیلم پسر ما یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی بیل اولیور بر اساس فیلمنامه ای از الیور و پیتر نیکویتز منتشر شد.  در این فیلم بیلی پورتر در نقش گابریل، لوک ایوانز در نقش نیکی، کریستوفر وودلی در نقش اوون، رابین وایگرت در نقش پم و اندرو رانلز در نقش متیو هنرنمایی می کنند. اولین نمایش جهانی آن در جشنواره ترایبکا 2023 در 10 ژوئن 2023 بود و قرار است در 8 دسامبر 2023 توسط Vertical Entertainment منتشر شود. در ژوئن 2022، اعلام شد که بیلی پورتر و لوک ایوانز به بازیگران فیلم ملحق شده اند، با کارگردانی بیل الیور بر اساس فیلمنامه ای که او در کنار پیتر نیکوویتز نوشته است. در آگوست 2022، رابین وایگرت، اندرو رانلز، آیزاک کول پاول، فیلیسیا رشاد و کیت برتون به بازیگران فیلم پیوستند.

 

عملکرد فیلم پسر ما ۲۰۲۳

این اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره ترایبکا 2023 در 10 ژوئن 2023 انجام داد. این در 8 دسامبر 2023 توسط Vertical Entertainment منتشر خواهد شد. در جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم دارای امتیاز 89 درصد تایید «تازه» با میانگین نمره 6.5 از 10، بر اساس نقد 19 منتقد است. برای دانلود فیلم Our Son 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. حتی با وجود کلیشه ها و ایرادات فیلم، «پسر ما» به خوبی نشان می دهد که چگونه تفاوت زیادی در طلاق بین زوج های همجنس‌گرا و زوج های دگرجنس گرا وجود ندارد. دانلود فیلم Our Son به طرفداران ژانر درام پیشنهاد میشه. در یادداشت های تولید «پسر ما»، الیور، فیلم ساز می گوید که هنگام نوشتن فیلمنامه، از بسیاری از تجربیات خودش از یک والدین همجنس‌گرا بودن استفاده کرده است. این اصالت در بسیاری از دیالوگ ها و سناریوهای فیلم به چشم می خورد، اگرچه «پسر ما» تا حدودی بسیاری از مسائل نژادی را که در ازدواج بین نژادی و نبرد حضانت برای یک کودک بین نژادی مطرح می شود، پنهان می کند. یک بازیگر با استعداد و شخصیتدهای اصلی جالب در نهایت چیزی هستند که «پسر ما» را از غرق شدن در یک ملودرام متوسط ​​نجات می دهند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.