دانلود فیلم
Saltburn سالتبرن

1507 تعداد بازدید
User 1
10
/
9
AnimeList Rating
User 156448
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Saltburn (سالتبرن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت کامل با کیفیت بالا
دانلود فیلم Saltburn (سالتبرن) بدون سانسور با زیرنویس فارسی به صورت کامل با کیفیت بالا

خلاصه فیلم سالتبرن 2023

در سال 2006، الیور کوئیک، دانشجوی بورسیه تحصیلی، به دانشگاه آکسفورد می رود و به دلیل بی تجربگی خود با حساسیت های طبقات بالاتر، در تلاش برای جا افتادن است.  او در نهایت با فلیکس کاتن، یک دانش آموز مرفه و محبوب دوست می شود که با داستان های الیور در مورد سوء مصرف مواد و مشکلات روانی والدینش همدلی دارد. دوستی آنها به تدریج افزایش می یابد، اما فلیکس از حضور مداوم الیور آزرده می شود و ظاهراً پس از یک جدال کوتاه او را بیرون می کند.  یک روز صبح، الیور از خبر مرگ ناگهانی پدرش مضطرب می شود. فلیکس به او دلداری می دهد و از او دعوت می کند تا تابستان را در املاک وسیع خانواده اش، سالتبرن بگذراند...

 

عوامل ساخت فیلم سالتبرن 2023

فیلم Saltburn یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه و سفید، درام و روان شناختی است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی امرالد فنل است. این فیلم با بازی بری کیوگان، جیکوب الوردی، روزاموند پایک، ریچارد ای. گرانت، آلیسون الیور، آرچی مادکوه و کری مولیگان و داستان آن در انگلستان در اواسط دهه 2000 اتفاق می‌افتد.  در کالج خود، که او را به گذراندن تابستان در املاک خانواده عجیب و غریبش دعوت می کند. فیلم Saltburn اولین نمایش جهانی خود را در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در 31 اوت 2023 داشت و در بریتانیا در 17 نوامبر 2023 اکران شد و در ایالات متحده از طریق یک اکران محدود در سینما در همان روز و سپس اکران گسترده در 22 نوامبر اکران شد.  این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. در هشتاد و یکمین دوره جوایز گلدن گلوب، کیوگان و پایک برای اجرای خود نامزد شدند. فیلم Saltburn دومین فیلم به کارگردانی امرالد فنل پس از Promising Young Woman (2020) است. در ژانویه 2022، تام آکرلی و مارگو رابی LuckyChap Entertainment در حال مذاکره برای تولید بودند.

 

عملکرد فیلم Saltburn 2023

فیلم سالتبرن اولین نمایش جهانی خود را در پنجاهمین جشنواره فیلم Telluride در 31 اوت 2023 انجام داد. برای دانلود فیلم Saltburn 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم برای اولین بار در بریتانیا به عنوان فیلم افتتاحیه شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن BFI در 4 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. همچنین در استرالیا در SXSW سیدنی در 20 اکتبر 2023 نمایش داده شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم سالتبرن امتیاز تایید ۷۲ درصد بر اساس نقد ۲۳۶ منتقد، با میانگین نمره ۶.۹ از ۱۰ بدست آوردند. دانلود فیلم Saltburn 2023 به طرفداران ژانر درام و روانشناختی پیشنهاد می شود. در انجمن این وب سایت نوشتند: «Saltburn با آب نبات Emerald Fennell تلنگری ناپسند برای حواس است که برای بیشتر افراد نشاط آور خواهد بود.» Metacritic به فیلم سالتبرن امتیاز 61 از 100 را اختصاص داد. روزنامه گاردین این فیلم را پس از اکران در ماه اوت و دوباره پس از اکران آن بررسی کرد. پیتر بردشاو به آن سه ستاره از پنج ستاره داد. نیکلاس باربر که فیلم را برای bbc نقد می کرد، از «صدای ظالمانه و با صدای بلند خنده» لذت برد، اما احساس کرد که «فنل مستعد چرخش های داستانی است». او نتیجه می گیرد که «اگر آن را به عنوان یک فانتزی خشن به جای طنزی نافذ می بینید، پس سالتبرن به طرز هذیان آوری لذت بخش است» و چهار ستاره از پنج ستاره را به او اهدا می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.