دانلود فیلم
Dream Scenario سناریوی رویا

757 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33445
10
/
7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Dream Scenario (سناریوی رویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Dream Scenario (سناریوی رویا) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم سناریوی رویا ۲۰۲۳

پل متیوز یک استاد زیست شناسی ملایم است که به طور غیرقابل توضیحی در رویاهای مردم سراسر جهان ظاهر می شود، معمولاً به عنوان یک تماشاگر محتاط و بی احساس در رویدادهای عجیب و غریب و سرگرم کننده. دوست دختر سابق پل، کلر، او را با همسرش جانت می بیند و به او می گوید که در رویاهای او ظاهر می شود. کلر می خواهد در مورد این اتفاقات بنویسد و پل موافقت می کند. او عکس و نمایه فیس بوک او را در مقاله پیوند می دهد، که منجر به صدها نفری شد که هرگز پل را ندیده بودند، او را به عنوان چهره ای از رویاهای خود تشخیص دادند. در حالی که پل از توجه و پوشش رسانه ای این موضوع لذت می برد، از تصویری که در رویاها به عنوان منفعل و غیر جالب نشان می دهد، ناامید است.  جانت از پل می پرسد که چرا در رویاهایش ظاهر نمی شود...

 

عوامل ساخت فیلم Dream Scenario 2023

فیلم سناریوی رویا (به انگلیسی: Dream Scenario) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه و فانتزی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر بورگلی منتشر شد. این فیلم توسط Ari Aster و Lars Knudsen در زیر پرچم Square Peg تولید می شود. در این فیلم بازیگرانی همچون نیکلاس کیج در نقش پل متیوز استاد کالج، جولیان نیکلسون در نقش جانت متیوز همسر پل، مایکل سرا در نقش ترنت، رئیس یک شرکت بازاریابی ویروسی و تیم میدوز در نقش برت، رئیس کالج پل هنرنمایی می کنند. فیلم «سناریو رویا» در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. این فیلم در تاریخ 10 نوامبر 2023 به صورت محدود توسط A24 اکران شد و در 22 نوامبر گسترش یافت. در آگوست 2022، استدیو A24، پروژه سناریو رویایی را اعلام کرد که توسط کریستوفر بورگلی نوشته و کارگردانی شد. نیکلاس کیج، جولیان نیکلسون، مایکل سرا، تیم میدوز، کیت برلانت، دیلن بیکر، و دیلن گلولا در این فیلم نقش آفرینی کردند. آری آستر، لارس نادسن و کیج این فیلم را تهیه کردند. فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2022 در تورنتو آغاز شد و در نوامبر همان سال به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم سناریوی رویا

فیلم سناریو رویا به عنوان فیلم افتتاحیه در برنامه جایزه پلتفرم در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم Dream Scenario 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. A24 فیلم را با اکران محدود در 10 نوامبر 2023 در ایالات متحده توزیع کرد و پس از آن در 22 نوامبر اکران گسترده شد. توزیع در کانادا، نیوزلند و استرالیا توسط VVS Films انجام خواهد شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 91 درصد را بر اساس نقد 188 منتقد، با میانگین نمره 7.6 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Dream Scenario 2023 به طرفداران ژانر کمدی سیاه پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «برای کارهای برجسته تر از نیکلاس کیج به «سناریو رویایی» بیایید و در مورد هر چیزی که درباره هوس های بی ثبات فرهنگ پاپ می گوید، فکر کنید. متاکریتیک به این فیلم نمره 74 از 100 را داد که نشان دهنده نظرات "به طور کلی مطلوب" است. کایل اسمیت از وال استریت ژورنال این فیلم را "یک بیانیه جسورانه که نامی برای بورگلی ایجاد می کند" نامید. پیتر برادشاو، در نقد خود از فیلم در گاردین، آن را "بسیار لذت بخش" و "فیلمی هوشمندانه درباره تجربه عجیب شهرت" خواند. لحظات بیداری، ایجاد نوعی بازی ذهنی برای مخاطبان، که باید در هر لحظه مشخص کنند که صحنه مورد نظر واقعی است یا خیالی.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.