دانلود فیلم
Eileen ایلین

349 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8924
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Eileen با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور - ایلین
دانلود فیلم Eileen با زیرنویس فارسی به صورت کامل و بدون سانسور - ایلین

خلاصه فیلم ایلین 2023

در دهه 1960 در ماساچوست، آیلین دانلوپ زن جوانی است که در یک مرکز اصلاحات برای پسران نوجوان کار می کند. در محل کار، آیلین توسط همکارانش طرد می شود و در مورد یکی از نگهبانان خیال پردازی می کند. در خانه، آیلین با پدر بیوه و الکلی خود، جیم، رئیس سابق پلیس که از پارانویا رنج می برد و از نظر عاطفی نسبت به او سوء استفاده می کند، زندگی می کند. آیلین اغلب در مورد کشتن خود و پدرش رویاپردازی می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Eileen 2023

فیلم ایلین یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و روان شناختی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ویلیام اولدروید است که بر اساس رمانی به همین نام از اوتسا مشفق در سال ۲۰۱۵ ساخته شده است که فیلمنامه را به همراه همسرش لوک گوبل نوشته است. توماسین مک کنزی، شی ویگهام، مارین ایرلند، اوون تیگ و آن هاتاوی در این فیلم بازی می کنند. داستان در ماساچوست دهه 1960 می گذرد و ماجرای رابطه بین دو زن که در یک بازداشتگاه نوجوانان کار می کنند را دنبال می کند. فیلم ایلین برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در 21 ژانویه 2023 به نمایش درآمد و در اول دسامبر 2023 توسط نئون در سینماهای منتخب ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون توماسین مک کنزی در نقش آیلین دانلوپ، شی ویگهام در نقش جیم دانلوپ، سم نیولا در نقش لی پولک، سیوبهان فالون هوگان در نقش خانم موری، تونیه پاتانو در نقش خانم استیونز و اوون تیگ در نقش رندی هنرنمایی می کنند. در آگوست 2016، مشخص شد که ارین کرسیدا ویلسون در حال اقتباس از رمان آیلین اثر اوتسا مشفق برای فاکس سرچ لایت و تهیه کننده اسکات رودین است. این رمان در نهایت توسط مشفق و همسرش لوک گوبل اقتباس شد و فاکس سرچ لایت دیگر درگیر آن نبود.  فیلمبرداری در اواخر سال 2021 در Metuchen با مکان های فیلمبرداری نیز از جمله South Amboy، نیوجرسی آغاز شد. این یکی از مجموعه‌ای از تولیدات بود که هاتاوی در سال‌های 2021 و 2022 در نیوجرسی فیلم‌برداری می‌کرد. فیلمبرداری اصلی از تولید در فوریه 2022 تکمیل شد. تأیید شد که اوون تیگ و مارین ایرلند به بازیگران اضافه شده اند و Endeavor Content و WME Independent حقوق توزیع را می فروشند. نویسنده رمان و فیلمنامه به نقل از مشفق گفته است که این "اقتباسی بسیار وفادار از لحن" از اثر اصلی او بود.

 

عملکرد فیلم Eileen

ایلین در اول دسامبر 2023 اکران محدودی را در ایالات متحده آغاز کرد و یک هفته بعد (8 دسامبر) به طور گسترده پخش شد. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 21 ژانویه 2023 به نمایش درآمد. براب دانلود فیلم Eileen 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 85 درصد را بر اساس نقد 176 منتقد، با میانگین نمره 7.1 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «آن هاتاوی و توماسین مک کنزی یک دوتایی همسان را در آیلین ثابت می کنند که منبع خود را با داستانی پیچیده از وسواس تحسین می کند». در متاکریتیک این فیلم نمره 71 از 100 را بر اساس نقد 44 منتقد بدست آورد که نشان دهنده بررسی "به طور کلی مطلوب" است. پس از نمایش آن در ساندنس، دیوید رونی از هالیوود ریپورتر، آیلین را "فیلمی بدخواهانه و بازیگوش، به طرز بیمارگونه خنده دار و آزاردهنده" نامید و از فیلمنامه، کارگردانی، فیلمبرداری و بازی بازیگران تمجید کرد. دانلود فیلم Eileen 2023 به طرفداران ژانر روانشناختی پیشنهاد می شود. در نقد خود برای IndieWire، رایان لاتانزیو کارگردانی و فیلمبرداری "بسیار دقیق" و همچنین "بهترین بازی های حرفه ای" بازیگران اصلی را ستود. جسیکا کیانگ در ورایتی این فیلم را «به شدت جسورانه، به طرز شگفت‌انگیزی پیچ خورده» و «به طرز دلچسبی آشفته» نامید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.