دانلود فیلم
Society of the Snow انجمن برف

494 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 113400
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Society of the Snow (انجمن برف) بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی - انجمن برف
دانلود فیلم Society of the Snow (انجمن برف) بدون سانسور با کیفیت بالا و زیرنویس فارسی - انجمن برف

خلاصه فیلم انجمن برف 2023

این داستانی است که با گذشت 51 سال هنوز هم شگفت آور است. در سال 1972 یک هواپیمای اروگوئه ای با 45 سرنشین در کوه های آند سقوط کرد. امکانات آنقدر اندک و شرایط آنقدر وخیم بود که بازماندگان به خوردن گوشت مسافران سقوط کرده خود متوسل شدند، پیچ و تاب تلخی که در چندین اقتباس از فاجعه بازگو می شود...

 

عوامل ساخت فیلم Society of the Snow 2023

فیلم انجمن برف (اسپانیایی: La sociedad de la nieve) یک فیلم سینمایی در ژانر هیجان انگیز و بقا است. این فیلم در سال 2023 به کارگردانی J. A. Bayona درباره فاجعه پرواز اروگوئه 1972 آند منتشر شد. این اقتباسی از کتاب پابلو ویرسی به همین نام است که گزارشی از تمام 16 بازمانده سقوط هواپیما، مستند می‌کند. بازیگران از بازیگران اروگوئه ای و آرژانتینی تشکیل شده است که بیشتر آنها تازه وارد هستند. این فیلم هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز را در یک دوره خارج از رقابت به پایان رساند. این فیلم در 13 دسامبر 2023 در اروگوئه، در اسپانیا در 15 دسامبر 2023 و در ایالات متحده در 22 دسامبر 2023، قبل از پخش در نتفلیکس در 4 ژانویه 2024، به نمایش درآمد. فیلم Society of the Snow مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و چندین منتقد آن را بهترین اثر بایونا نامیدند. این فیلم به عنوان ورودی اسپانیایی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد و یکی از 15 فیلم نهایی در فهرست نهایی دسامبر بود. در این فیلم بازیگرانی همچون انزو ووگرینچیچ در نقش نوما تورکاتی بازی خواهد کرد، ماتیاس رکالت در نقش رابرت کانسا، آگوستین پاردلا در نقش ناندو پارادو و توماس ولف در نقش گوستاووس زربینو هنرنمایی می کنند. بایونا هنگام تحقیق برای فیلم غیرممکن در سال 2012 کتاب ویرسی را کشف کرد و پس از پایان فیلمبرداری آن فیلم، حقوق کتاب را خرید. سازندگان فیلم بیش از 100 ساعت مصاحبه با تمام بازماندگان زنده ضبط کردند.  بازیگران با بازماندگان و خانواده‌های قربانیان تماس داشتند. ساخت انجمن برف در نوامبر 2021 تایید شد. فیلمبرداری اصلی در سیرا نوادا (اسپانیا) انجام شد. فیلمبرداری در سیرا نوادا از 10 ژانویه تا 29 آوریل 2022 به طول انجامید. فیلمبرداری در اروگوئه در اواخر جولای 2022 به پایان رسید و تولید سپس در مادرید ادامه یافت. تولید در مجموع 138 روز فیلمبرداری طول کشید و بودجه آن بیش از 65 میلیون یورو گزارش شده است. در سیرا نوادا، تولید به دلیل کمبود برف و لایه هوایی صحرا که کوه‌ها را با گرد و غبار نارنجی پوشانده بود، به چالش کشیده شد.

 

عملکرد فیلم انجمن برف 2023

این فیلم به عنوان فیلم اختتامیه هشتادمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز، با نمایش جهانی خارج از رقابت در Palazzo del Cinema که قرار است در 9 سپتامبر 2023 و پس از مراسم جوایز جشنواره برگزار شود، تنظیم شد. برای دانلود فیلم Society of the Snow 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم برای نمایش در بخش پرلاک در هفتاد و یکمین جشنواره بین المللی فیلم سن سباستین در سپتامبر 2023 انتخاب شد. همچنین در بخش خارج از رقابت در پنجاه و ششمین جشنواره فیلم سیتگز و در جشنواره AFI 2023 به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 90 درصد را بر اساس نقد 87 منتقد، با میانگین نمره 7.9 از 10 بدست آورد. دانلود فیلم Society of the Snow 2023 به طرفداران فیلم های بر اساس واقعیت و تراژدی پیشنهاد میشه. انجمن این وب سایت نوشتند: «جامعه برف مهارت های فنی استادانه ای را در داستان تراژدی واقعی خود به ارمغان می آورد، اما هیچ کدام از این نمایش به قیمت پیام ساده و قدرتمند آن تمام نمی شود». متاکریتیک بر اساس نظر 25 منتقد، امتیاز 70 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "عموماً مطلوب" است. Guy Lodge of Variety این فیلم را یک "اشک آور موثر" می دانست، "که با امواج متناوب ترس، وحشت و تسکین دلخراش چنگ می زند". وندی اید از ScreenDaily نوشت که این فیلم "با سکانس های اکشن عضلانی قوی ارتقا یافته است".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.