دانلود فیلم
Self Reliance اتکا به خود

103 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 11157
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Self Reliance 2024 با زیرنویس فارسی بدون سانسور (اتکا به خود)
دانلود فیلم Self Reliance 2024 با زیرنویس فارسی بدون سانسور (اتکا به خود)

خلاصه فیلم اتکا به خود 2024

در لس آنجلس، یک مرد سرخورده با شرکت در یک بازی تلویزیونی در دارک وب دعوت نامه ای دریافت می کند تا یک میلیون دلار برنده شود. به مدت 30 روز، او باید شکارچیانی که قصد کشتن او را دارند را گول بزند. او متوجه می شود که در بازی یک حفره وجود دارد - شکارچیان فقط زمانی می توانند به او حمله کنند که او تنها باشد - بنابراین او سعی می کند دوستان، خانواده و غریبه ها را متقاعد کند که بازی واقعی است و آنها باید 24 ساعته با او بمانند...

 

عوامل ساخت فیلم Self Reliance 2024

فیلم اتکا به خود یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و مهیج محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی، کارگردانی و بازی جیک جانسون در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود منتشر شد. این فیلم برای اولین بار در 11 مارس 2023 در South by Southwest (SXSW) اکران شد و در ایالات متحده در یک نامزدی ویژه یک شبه در 3 ژانویه 2024 توسط نئون اکران شد و پس از آن در Hulu در 12 ژانویه 2024 رو نمایی کرد. در این فیلم بازیگرانی همچون جیک جانسون در نقش تامی، آنا کندریک در نقش مدی، ناتالی مورالس در نقش ترزا، اندی سمبرگ در نقش خودش، مری هالند در نقش امی هنرنمایی می کنند. این فیلم توسط MRC Film تولید شده است. جانسون برای اولین بار این ایده را در سال 2017 به نتفلیکس ارائه کرد. او فیلمنامه را در طول همه گیری COVID-19 نوشت. فیلمبرداری بیش از 19 روز در لس آنجلس انجام شد.

 

عملکرد فیلم اتکا به خود 2024

این فیلم در 11 مارس 2023 در South by Southwest در آستین، تگزاس به نمایش درآمد. در ژوئن 2023، Hulu حقوق پخش فیلم در ایالات متحده را در قراردادی با یکی از سرمایه گذاران MRC و Paramount Global Content Distribution به دست آورد و آن را برای انتشار استریمی در 8 سپتامبر 2023 تنظیم کرد. برای دانلود فیلم Self Reliance 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در آگوست 2023، گزارش شد که انتشار به آن نوامبر عقب انداخته شده است. این فیلم توسط Hulu در 12 ژانویه 2024 منتشر شد. این فیلم برای یک شب در 3 ژانویه 2024 در 225 سینما در ایالات متحده اکران شد و همچنین یک بحث پشت صحنه بین جانسون و لامورن موریس به نمایش درآمد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز 72 درصد تایید را بر اساس نقد 46 منتقد، با میانگین نمره 6.2 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «جیک جانسون، کارگردان تازه کار، خود را به طور تحسین برانگیزی با «اتکا به خود»، یک ترکیب کمدی و هیجان انگیز منحصر به فرد تبرئه می کند که به طور کلی کار مؤثری در ایجاد تعادل احمقانه و صمیمانه انجام می دهد. دانلود فیلم Self Reliance 2024 به طرفداران ژانر کمدی و مهیج پیشنهاد میشه. متاکریتیک به فیلم اتکا به خود امتیاز 60 از 100 را بر اساس نقد 12 منتقد داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. پیتر دبروژ از ورایتی این فیلم را به عنوان یک تمثیل احمقانه و اغلب غافلگیرکننده توصیف کرد که چرا ما به مردم نیاز داریم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.