دانلود فیلم
The Kitchen آشپزخانه

372 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7026
10
/
4.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Kitchen با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Kitchen با لینک مستقیم + زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم آشپزخانه 2024

ایزی و بنجی در لندن آینده دیستوپیایی زندگی می کنند که در آن تمام مسکن های اجتماعی حذف شده است.  آنها به عنوان ساکنان آشپزخانه، جامعه ای که از ترک خانه خود امتناع می ورزند، برای حرکت در جهان مبارزه می کنند...

 

عوامل ساخت فیلم The Kitchen 2024

فیلم آشپزخانه (به انگلیسی: The Kitchen) یک فیلم سینمایی در ژانر درام و علمی تخیلی محصول بریتانیا است. این فیلم محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی کیبوه تاوارس و دانیل کالویا بر اساس فیلمنامه ای از کالویا و جو مورتاگ است. در این فیلم بازیگرانی همچون کین رابینسون در نقش ایزی، جدایا بنرمن در نقش بنجی، تیا کابس در نقش روبی و دمی لادیپو در نقش جاس هنرنمایی می کنند. فیلم The Kitchen اولین نمایش جهانی خود را در شصت و هفتمین جشنواره فیلم BFI لندن در 15 اکتبر 2023 داشت. این فیلم در تاریخ 12 ژانویه 2024 در سینماهای منتخب بریتانیا اکران شد و قبل از پخش جریانی آن توسط نتفلیکس در 19 ژانویه 2024 اکران شد. فیلم The Kitchen اولین کارگردانی بلند سینمایی کیبوه تاوارس و دانیل کالویا است.  تاوارس، کالویا و تهیه کننده دنیل امرسون در سال 2014 پس از گفتگو در آرایشگاه شروع به توسعه فیلم کردند. در سال 2016، این فیلم برای آزمایشگاه فیلمنامه نویسی و کارگردانی ساندنس انتخاب شد. تولید این فیلم از مارس تا ژوئن 2022 انجام شد. این فیلم به طور کامل در لوکیشن لندن در ساختمان قدیمی هیئت مدیره برق لندن در جاده کمبریج هیث و پاریس فیلمبرداری شد.

 

عملکرد فیلم آشپزخانه 2024

فیلم The Kitchen به عنوان فیلم پایانی شصت و هفتمین جشنواره فیلم لندن BFI در 15 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. برای دانلود فیلم The Kitchen 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. فیلم قبل از پخش آن توسط نتفلیکس در 19 ژانویه 2024 در تاریخ 12 ژانویه 2024 در سینماهای منتخب در بریتانیا اکران شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 84 درصد را بر اساس نقد 45 منتقد، با میانگین نمره 6.6 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «فیلم علمی تخیلی هوشمند که پایه ای محکم در تفسیرهای اجتماعی دارد، «آشپزخانه» آینده ای روشن را برای کارگردانی دانیل کالویا و کیبوه تاوارس نشان می دهد. دانلود فیلم The Kitchen 2024 به طرفداران ژانر درام و علمی تخیلی پیشنهاد میشه. متاکریتیک به این فیلم نمره 67 از 100 داد که بر اساس 22 منتقد و نشان دهنده نظرات "به طور کلی مطلوب" است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.