دانلود فیلم
Badland Hunters شکارچیان بد سرزمین

732 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 8058
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Badland Hunters بدون سانسور با زیرنویس فارسی - شکارچیان بد سرزمین
دانلود فیلم Badland Hunters بدون سانسور با زیرنویس فارسی - شکارچیان بد سرزمین

خلاصه سریال شکارچیان بد سرزمین 2024

در دنیای پسا آخرالزمانی معروف به Badlands، گروهی از شکارچیان ماهر به نام شکارچیان بدلند به ​​عنوان آخرین خط دفاعی در برابر راهزنان بی رحم و موجودات جهش یافته ظاهر می شوند. شکارچیان به رهبری دو نفر قدرتمند، نام سان و چوی جی وان، در زمین های بایر متروک حرکت می کنند و منابعی را برای حفظ روستای در حال مبارزه خود جستجو می کنند. وقتی یک باند مرموز، سونا، یکی از اعضای محبوب جامعه را می ربایند، مشکل ایجاد می شود. شکارچیان بدلند سفری خطرناک را برای نجات او آغاز می کنند و نقشه ای شوم توسط یک دانشمند سرکش، دکتر یانگ گی سو را آشکار می کنند.  

 

عوامل ساخت سریال Badland Hunters

فیلم شکارچیان بد سرزمین (کره ای: 황야) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و دیستوپیایی محصول سال ۲۰۲۴ کره جنوبی به کارگردانی هیو میونگ هانگ در اولین کارگردانی خود و با بازی ما دونگ سوک، لی هی جون، لی جون یونگ و روه جونگ اوی است. این فیلم دنباله ای از فیلم Concrete Utopia محصول 2023 است و داستان تبدیل سئول پس از زلزله به یک سرزمین بایر آخرالزمانی را در بر می گیرد، جایی که همه چیز از قانون و نظم گرفته تا تمدن فرو ریخته است. در این سریال ما دونگ سوک در نقش نام سان، یک شکارچی بی امان زمین های بایر، لی هی جون در نقش یانگ گی سو، پزشکی که از این فاجعه جان سالم به در برد، لی جون یونگ در نقش چوی جیوان، شریک مورد اعتماد نام سان هنرنمایی می کنند. این فیلم پس از تولید فیلم Concrete Utopia در 14 نوامبر 2021 برنامه ریزی شد. فیلمبرداری در 15 فوریه 2022 آغاز شد و در 18 مه 2022 به پایان رسید. در 2 نوامبر 2023، نتفلیکس ساخت این فیلم را تایید کرد که توسط کارگردان هنرهای رزمی Heo Myung-haeng و توسط استودیوی Climax، Big Punch Pictures و Nova ساخته شده بود. جی هی، که نقش گروهبان نیروهای ویژه یون هو را بازی می کند، 99 درصد از صحنه های اکشن خود را در این فیلم اجرا کرد.

 

عملکرد سریال Badland Hunters 2024

طبق اعلام شبکه کامپیوتری یکپارچه KOFIC برای پذیرش سینما، این فیلم در 26 ژانویه 2024 در نتفلیکس منتشر شد و در 190 کشور برای پخش در دسترس است. برای دانلود فیلم Badland Hunters 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. شکارچیان بد لند اولین رتبه جهانی را در رده فیلم های نتفلیکس، تنها یک روز پس از انتشار آن در نتفلیکس، کسب کرد. در وبدسایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 7 نقد، با میانگین نمره 7 از 10، امتیاز تایید 86 درصد را بدست آورد. رومی نورتون که در Ready Steady Cut می نویسد، به این فیلم امتیاز 4 از 5 داد و نوشت: "شکارچیان بدلند از ابتدا تا انتها هیجان انگیز است، پر از اکشن، خطر، وحشی گری و کمی طنز برای از بین بردن جدیت." کریستوفر کراس از Asynchronous Media به این فیلم امتیاز 3.5 از 5 داد و گفت: "شکارچیان بدلند [...] به اندازه کافی شتاب دارد تا مجموعه ای از مشت ها و نبردهای نزدیک را به هم متصل کند که هر طرفدار اکشن را به وجد می آورد." دانلود فیلم Badland Hunters 2024 به طرفداران ژانر اکشن و دیستوپیایی پیشنهاد میشه. راجر مور از Movie Nation به فیلم نمره 2.5/4 داد و اظهار داشت: "داستان بازیافت شده است و هیچ چیز نباید مورد توجه کسی باشد که یک فیلم زامبی پسا آخرالزمانی را دیده است."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.