دانلود فیلم
Night Swim شنای شبانه

498 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 12587
10
/
4.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Night Swim 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده - شنای شبانه
دانلود فیلم Night Swim 2024 با زیرنویس فارسی چسبیده - شنای شبانه

خلاصه فیلم شنای شبانه 2024

در سال 1992، یک دختر جوان به نام ربکا، یک شب به استخر خانواده اش می رود تا یک قایق اسباب بازی متعلق به برادر بیمار لاعلاج خود، تامی را پیدا کند. در حالی که او سعی می کند قایق را بگیرد، چیزی در استخر او را به زیر آب می کشد.

 

عوامل ساخت فیلم Night Swim 2024

فیلم شنای شبانه (به انگلیسی: Night Swim) یک فیلم سینمایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به نویسندگی و کارگردانی برایس مک گوایر (در اولین کارگردانی بلند خود) و بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام در سال ۲۰۱۴ توسط مک گوایر و راد بلک هرست است.  وایت راسل و کری کاندون در این فیلم بازی می کنند. داستان آن خانواده ای حومه شهر را دنبال می کند که متوجه می شوند استخر حیاط خلوتشان خالی از سکنه است. جیسون بلوم و جیمز وان این فیلم را به ترتیب تحت پرچم های Blumhouse Productions و Atomic Monster تولید کردند و این اولین فیلم از این دو شرکت است که پس از ادغام آنها در 2 ژانویه 2024 منتشر می شود. شنای شب در ایالات متحده توسط یونیورسال پیکچرز در 5 ژانویه 2024 منتشر شد. فیلم نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد و 41 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در این فیلم بازیگرانی همچون وایت راسل در نقش ری والر، کری کاندون در نقش ایو والر، آملی هوفرل در نقش ایزی والر، گاوین وارن در نقش الیوت والر و جودی لانگ در نقش لوسی سامرز هنرنمایی کردند. خاستگاه این فیلم به سال 2014 برمی گردد، زمانی که برایس مک گوایر فیلم کوتاه پنج دقیقه ای خود را با همین نام در سال 2014 با همکاری دوستش راد بلک هرست نوشت و کارگردانی کرد که در حیاط خلوت موسیقیدان میشل برانچ فیلمبرداری کرد. مگالین اچیکون ووک در نقش اصلی بازی کرد که الهام بخش شخصیت ایزی والر در نسخه بلند بود. مک گوایر از فیلم های خود بلومهاوس و همچنین فیلم های دیگری مانند پولترگیست (1982)، موجودی از مرداب سیاه (1954)، آرواره ها (1975)، کریستین (1983)، شب شکارچی (1955) و پرتگاه (1989) به عنوان منابع الهام فیلم نام برد. فیلمبرداری اصلی در 11 آوریل 2023 در آلتادنا، کالیفرنیا و منطقه لس آنجلس آغاز شد و 34 روز به طول انجامید.

 

عملکرد فیلم Night Swim 2024

فیلم شنای شب توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا در 5 ژانویه 2024 منتشر شد. این فیلم در ابتدا برای 19 ژانویه 2024 برنامه ریزی شده بود. در 23 ژانویه 2024 بر روی پلتفرم های دیجیتال منتشر شد. برای دانلود فیلم Night Swim 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes،این فیلم امتیاز تایید 22 درصد را بر اساس نقد 150 منتقد، با میانگین نمره 4.3 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشت: «علی رغم یک شروع امیدوارکننده و تعداد انگشت شماری ترس، شنای شبانه با فرضیه ای که برای پشتیبانی از یک فیلم بلند به اندازه کافی قوی نیست، لغو شد.» سایت Metacritic، بر اساس 32 منتقد، امتیاز 43 از 100 را به فیلم اختصاص داد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است.  دانلود فیلم Night Swim‌ 2024 به طرفداران ژانر ترسناک و ماورا طبیعی پیشنهاد میشه. منتقد Owen Gleiberman از Variety گفت که مخاطبان هرگز "در وحشت فیلم غوطه ور نمی شوند" فرانک شِک از هالیوود ریپورتر این فیلم را «انتهای کم عمق استخر فیلم ترسناک» خواند و گفت: «علیرغم تلاش‌های سازنده فیلم برای ایجاد تعلیق از طریق پرش های معمول، شنای شبانه به همان اندازه که به نظر می رسد احمقانه است."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.