دانلود فیلم
The Beekeeper زنبوردار

1185 تعداد بازدید
User 2
10
/
9
AnimeList Rating
User 62156
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Beekeeper بدون سانسور با زیرنویس فارسی - زنبوردار  2024
دانلود فیلم The Beekeeper بدون سانسور با زیرنویس فارسی - زنبوردار  2024

خلاصه فیلم زنبوردار ۲۰۲۴

الویز پارکر، معلم بازنشسته مدرسه، به تنهایی در حومه ماساچوست زندگی می کند، اما در انبار خود مستاجری به نام آدام کلی دارد که زندگی آرامی را به عنوان زنبوردار دارد. یک روز، الویس گرفتار یک کلاهبرداری فیشینگ می شود و بیش از 2 میلیون دلار از او دزدیده می شود که اکثریت آن متعلق به یک موسسه خیریه است که او مدیریت می کند. او که ویران شده است، خودکشی می کند. کلی جسد او را پیدا می کند و بلافاصله توسط مامور اف بی آی ورونا پارکر، دختر الویس دستگیر می شود. پس از اینکه مرگ الویز به عنوان خودکشی اعلام شد، کلی آزاد می شود. ورونا به او می گوید که گروهی که الویس را سرقت کرده اند مدتی در رادار اف بی آی بوده اند اما ردیابی آن دشوار است...

 

عوامل ساخت فیلم Beekeeper 2024

فیلم زنبوردار (به انگلیسی: Beekeeper) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی دیوید آیر و نویسندگی کرت ویمر ساخته شد. در این فیلم جیسون استاتهام، امی راور-لمپمن، جاش هاچرسون، بابی نادری، مینی درایور، فیلیسیا رشاد و جرمی آیرونز ایفای نقش می کنند. در این سریال بازیگرانی همچون جیسون استاتهام در نقش آدام کلی، امی راور-لمپمن در نقش مامور اف بی آی ورونا پارکر، جاش هاچرسون در نقش درک دانفورث، جرمی آیرونز در نقش والاس وست ویلد و جما ردگریو در نقش رئیس جمهور دانفورث هنرنمایی می کنند. در آگوست 2021، اعلام شد که جیسون استاتهام در این فیلم برای Miramax ایفای نقش خواهد کرد و همچنین به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت خواهد کرد. دیوید آیر در می 2022 برای کارگردانی قرارداد امضا کرد. فیلمبرداری اصلی در سپتامبر 2022 در بریتانیا آغاز شد. در ماه اکتبر، استاتهام صحنه هایی را در تالار تیرینگهام در تیرینگهام گرفت. فیلمبرداری آن دسامبر به پایان رسید.

 

عملکرد فیلم زنبوردار 2024

استدیو Metro-Goldwyn-Mayer (MGM) حقوق پخش فیلم را در ایالات متحده در اوت 2022 به دست آورد. در فوریه 2023، اسکای سینما حقوق را در بریتانیا به دست آورد.برای دانلود فیلم Beekeeper 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این توسط استودیو ام جی ام آمازون در 12 ژانویه 2024 منتشر شد. این فیلم در 30 ژانویه 2024 در خدمات ویدیویی ممتاز بر اساس تقاضا منتشر شد. از 28 ژانویه 2024، The Beekeeper در مجموع 104.2 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 71 درصد را بر اساس نظرات 154 منتقد، با میانگین نمره 5.9 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «زنبوردار که به طرز شاداب و لذت بخشی پس رونده است، ثابت می کند که وقتی نوبت به اجرای عدالت در اکشن هیجان انگیز می رسد، استاتهام قدرت خود را از دست نداده است». دانلود فیلم Beekeeper 2024 به طرفداران ژانر اکشن و هیجان انگیز پیشنهاد می شود. متاکریتیک امتیاز 54 از 100 را بر اساس نقد 37 منتقد به این فیلم داد که نشان دهنده نقدهای عموما "مختلط یا متوسط" است. یک بررسی در گاردین نوشت که صحنه های بدون تیراندازی عجله ای هستند و رشاد و درایور کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و آن را به عنوان «تلاش محکم سال جدید، کم هزینه و با پاداش متوسط» توصیف می کند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.