دانلود فیلم
Seven Years in Tibet هفت سال در تبت

308 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 155416
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Seven Years in Tibet بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Seven Years in Tibet بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم هفت سال در تبت ۱۹۹۷

در سال 1939، هاینریش هارر، کوهنورد اتریشی، همسر باردار خود را ترک می کند تا به پیتر آفشنایتر در تیمی بپیوندد که تلاش می کنند قله نانگاپاربات در هند را فتح کنند. هنگامی که جنگ جهانی دوم در سال 1939 آغاز می شود، آنها توسط مقامات انگلیسی به دلیل دشمن بیگانه بودن دستگیر می شوند. این تیم در اردوگاه اسیران جنگی در دهرادون در کوهپایه های هیمالیا، در ایالت اوتاراکند امروزی هند، زندانی می شوند.

 

عوامل ساخت فیلم Seven Years in Tibet 1997

فیلم هفت سال در تبت (به انگلیسی: Seven Years in Tibet) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، جنگی و بیوگرافی محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی ژان ژاک آنود در سال ۱۹۹۷ به روی پرده های سینما رفت. «هفت سال در تبت» بر اساس خاطرات کوهنورد اتریشی و گروهبان هاینریش هارر در سال 1952 به همین نام، که در مورد تجربیات او در تبت بین سال‌های 1944 و 1951 بود، ساخته شد. 
در این فیلم بازیگرانی همچون برد پیت در نقش هاینریش هرر، دیوید تیولیس در نقش پیتر اشنایتر، بی دی وانگ در نقش ماهیگیر جیگمی و ماکو در نقش تسارونگ هنرنمایی می کنند.
پس از اینکه چینی ها دولت هند را تحت فشار قرار دادند تا آمریکایی ها را تهدید به قطع برق مجموعه و امتناع از ایجاد حساب بانکی برای سازندگان فیلم کند، تولید از لاداخ به آرژانتین منتقل شد. پس از اکران فیلم، کارگردان تایید کرد که دو گروه به طور مخفیانه حدود 20 دقیقه در تبت فیلمبرداری کردند. فیلم های دیگر در نپال، اتریش و کانادا گرفته شده است.

 

عملکرد فیلم هفت سال در تبت 1997

در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز بر اساس 36 نقد، این فیلم میانگین نمره 6.2 از 10 را بدست آورد و مورد تایید 58 درصد منتقدان این وب سایت قرار گرفت. برای دانلود فیلم Seven Years in Tibet 1997 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن راتن تومیتوز نوشت: «هفت سال در تبت، داستان زندگی واقعی و جذاب خود را با ظرافت خاصی بیان می کند، حتی اگر هرگز آنطور که واقعا بود به تصویر کشیده نشود.» 
راجر ایبرت از شیکاگو سان تایمز به طور کلی فیلم را تحسین کرد و گفت: «هفت سال در تبت یک فیلم جاه طلبانه و زیبا است که بیننده صبور را به خود جلب می کند، اما اشتباه رایج بسیاری از فیلم هایی که درباره مسافران و کاشفان ساخته شده را مرتکب می شود: بیشتر نگران ماجراهای آنهاست تا چیزهایی که کشف می کنند.» ایبرت معتقد بود که فیلم از منظر شخصیت، اشتباهی روایت شده است و فکر می کرد که انتخاب بازیگران پیت و تیولیس باید معکوس می شد.
همزمان با انتشار این فیلم، دولت جمهوری خلق چین آن را محکوم کرد و اعلام کرد که افسران ارتش کمونیست چین عمدا به عنوان بی ادب و متکبر نشان داده شده اند و مردم محلی را وحشی نشان می دهند. تمام فیلم های آینده تولید شده توسط سونی از پخش در چین منع شدند. چین بدین وسیله پیام را داد که تمامی استودیوها و شرکت های مادرشان را که فیلم هایی را که چینی ها را دوست نداشتند، ساختند، مجازات خواهد کرد. حتی اگر قرار نبود در چین اکران شوند. تا چند سال سازندگان فیلم از ورود به چین منع شدند. با این حال، آنود در سال 2012 به چین بازگشت تا ریاست هیئت داوران پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای را بر عهده بگیرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.