دانلود فیلم
Cult Killer قاتل فرقه

155 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1269
10
/
4.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Cult Killer (قاتل فرقه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Cult Killer (قاتل فرقه) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه داستان فیلم Cult killer

هنگامی که یک بازپرس خصوصی مشهور به قتل می‌رسد، کارآموز او پرونده را بر عهده می‌گیرد. همان‌طور که تحقیقات او آشکار می‌شود، او مجبور می‌شود با قاتل خطرناک متحد شود تا اسرار وحشتناک شهر را کشف کند و عدالت را برای قربانیان اجرا کند...

 

عوامل فیلم Cult killer

«جان کیز» این فیلم ماجراجویی و جنایی را در سال 2024 با بازیگران مشهوری نظیر «آلیس ایو» و «آنتونیو باندراس» تولید کرده است. «چارلز برنلی» نویسنده این فیلم است. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 45 دقیقه است و رده‌بندی سنی آن «بزرگسال» است.

 

نقد و بررسی فیلم قاتل فرقه

این یک فیلم هیجان انگیز است که در آن یک بازپرس خصوصی، یک قاتل را که در حال کسب انتقام است تعقیب می‌کند. در این فیلم مضامین سنگینی از جمله ارجاعات زیادی به قتل و مرگ وجود دارد. قاچاق انسان نیز از دیگر مضامین این فیلم است که باعث شده این اثر به جمع فیلم‌های خشن و بزرگسالانه بپیوندد. این اثر تا بیشترین حد ممکن بر طرح داستان تمرکز کرده است و تا جای ممکن در این بخش خوش می‌درخشد. اما دیگر استعداد این فیلم چیست؟

بینندگان، تیم بازیگری این اثر را فوق‌العاده می‌دانند. «آنتونیو باندراس» چنان در نقش خود فرو رفته که می‌توان فیلم قاتل فرقه را یکی از بهترین آثار کارنامه او دانست. او نقش یک کهنه‌سرباز اینترپل را بازی می‌کند که در این شغل 20 سال تجربه دارد. ارتباط شخصیت او با «آلیس ایو» نیز تماشایی و عمیق است. «باندراس» و «ایو» رابطه‌ای پدر-فرزندی در طول فیلم تشکیل می‌دهند که تماشای آن برای هر بیننده‌ای جذاب است. «آلیس ایو» بیشتر فیلم را تصرف کرده است و با بازی درخشان خود، به خوبی تکامل‌های اخلاقی شخصیت خود را به نمایش می‌گذارد.

«جان کیز» عملکرد بازیگران در نقش‌های شرور را ارتقا داده و تصویری ترسناک از شخصیت‌های منفی فیلمش ساخته است. چنین دستاوردی به این علت به دست نیامده که شخصیت‌های خبیث فیلم Cult killer اسلحه، انسان و مواد قاچاق می‌کنند، بلکه به این علت پدید آمده که بازی آن‌ها در نقش‌های منفی بسیار طبیعی و واقعی است.

«آنتونیو باندراس» و «آلیس ایو» تصویری از کارآگاهان وظیفه‌‌شناس را به مخاطب نشان می‌دهند که کمتر آن‌ها در فیلم‌های سینمایی دید‌ه‌ایم. آن‌ها چیزی را به ارمغان می‌آورند که ژانر اصلی نوآر (جنایی و پلیسی تلخ) هرگز در اختیار نداشته است: فناوری مدرن، جنایتکاران باهوش و کاراگاهان مستقل. یکی از نکات این فیلم که یا عاشقش می‌شوید و یا از آن متنفر می‌شوید، دیالوگ‌هایش است. دیالوگ‌های این فیلم دقیق و شنیدنی هستند، اما ممکن است آن را به عنوان یک مانع برای حفظ ریتم داستان و فیلم شناسایی کنید.

در انتها باید ذکر کنیم که این فیلم به علت وجود صحنه‌های تیراندازی و خونریزی در کنار مضامین بزرگسالانه (از جمله فحاشی و تصاویر آزاردهنده) رده‌بندی سنی R را دریافت کرده است که به معنای وجود محتوای بزرگسال می‌باشد. این رده‌بندی همچنین ثابت می‌کند که تماشای این فیلم همراه کودکان مناسب نیست و بهتر است که آن را به تنهایی و یا در جمع دوستان تماشا کنید. در انتها برای دانلود این فیلم با بالاترین کیفیت و جدیدترین زیرنویس فارسی، از لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم استفاده کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.