دانلود فیلم
The End We Start From پایانی که از آن شروع می کنیم

289 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3470
10
/
5.9
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The End We Start From بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The End We Start From بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه داستان فیلم The end we start from

در حالی که یک بحران زیست‌محیطی لندن را در آب‌های سیلاب غرق کرده است، یک زن سعی می‌کند با نوزاد تازه‌ به دنیا آمده‌اش، راه خانه را پیدا کند...

 

عوامل فیلم The end we start from

«ماهالیا بلو» این فیلم را با شرکت بازیگرانی نظیر «جودی کومر»، «جوئل فرای» و «یویس راسو» کارگردانی کرده است. این اثر در ژانر درام و دلهره‌آور تولید شده است و رده‌بندی سنی بزرگسال و مدت زمان 1 ساعت و 42 دقیقه‌ای، از دیگر ویژگی‌های این فیلم است.

 

نقد و بررسیفیلم The end we start from

شخصیت اصلی این فیلم یک مادر است که مسئولیت فرزند تازه متولد شده‌اش را عهده‌دار است. زمانی که سیل در لندن آغاز می‌شود و مردم و دولت از پشتیبانی صحیح یکدیگر ناتوان می‌مانند، این مادر باید سعی کند خودش را به یک نقطه امن برساند. چنین داستانی با بازی «جودی کومر» به تصویر کشیده می‌شود، بازیگری که خودش ملیت انگلیسی نیز دارد. 

به طور کلی با فیلمی غم‌انگیز طرف هستید که نگاه دوباره‌ای به رابطه مادر و فرزند در میان بحران‌های اجتماعی و طبیعی دارد. شخصیت زن این فیلم مجبور می‌شود به تنهایی در شرایط فوق‌العاده‌ی طبیعی زایمان کند و راهش را به سوی مسیری امن پیدا کند. با اینکه پوستر فیلم می‌تواند اصلی‌ترین اتفاقات داستان این اثر را برای شما فاش کند، اما شما همچنان می‌توانید از اصلی‌ترین استعدادهای The end we start from لذت ببرید. با وجود این افشاگری ها، فیلم موفق می شود دلهره و تنش را به مخاطب منتقل کند و فضایی آرام و در عین حال پر تعلیق ایجاد کند. 

ترس و ناامیدیِ شخصیت مادر به خوبی به مخاطب منتقل می‌شود؛ با این حال روایت بخشی از شتاب خود را از دست می‌دهد و پس از شروعی تأثیرگذار، به قصه‌ای قابل‌پیش‌بینی تبدیل می‌شود. با این حال، شکل و حال و هوای فیلم عالی است و به نظر می‌رسد که فیلمبردار به خوبی می‌داند که چه وظیفه‌ای برعهده دارد و این ویژگی مثبت به خصوص در نیمه اول فیلم مشهود است. نیمه دوم می‌توانست تخیلی‌تر یا تأثیرگذارتر باشد، چراکه انگار ناگهان خطرات فروکش می‌کنند و مخاطب به سختی می‌تواند برای شخصیت‌های فیلم نگران و دلواپس باشد. 

حضور مؤثر بازیگرهای مهمان در نقش‌های مکمل باعث می‌شود که فیلم جذابیت خود را حفظ کند (بازیگرانی نظیر «بندیکت کامبربچ»). همچنین تم این فیلم در کنار شخصیت‌هایی که در دل قصه‌ای از بحران‌های پیشبینی‌نشده غرق می‌شوند، مخاطبان را به یاد فیلم موفق 28 Days later می‌اندازد. تم این فیلم آن‌قدر استادانه اجرا می‌شود که بیننده می‌تواند در طول تماشا، بوی رطوبت را در فضا حس کند! 

به طور کلی، فیلم پایانی که از آن شروع می‌کنیم فیلمی تلخ است که با قرار دادن یک مادر به همراه نوزاد تازه متولد شده‌اش در بحرانی وحشتناک مانند سیلاب، شما را به دنیایی از درام و دلهره می‌برد. البته باید یادآوری کنیم که نمی‌توان انتظار لحظات به‌شدت شوکه‌کننده را داشت، پس شاید بهتر باشد بر همان جنبه‌ی درام و اندوه فیلم تمرکز کنید.

در انتها لازم می‌دانیم درباره درجه‌بندی سنی این فیلم نیز توضیح دهیم. این اثر به علت وجود صحنه‌های عریان و کلمات زننده، رده‌بندی سنی R را دریافت کرده به معنای وجود «محتوای بزرگسال» است. پیشنهاد می‌کنیم این فیلم را به تنهایی و یا با دوستان تماشا کنید، چراکه تماشای آن به علت وجود محتوای حساس برای کودکان و نوجوانان توصیه نمی‌شود. در آخر شما می‌توانید باکیفیت‌ترین نسخه‌های این فیلم را با جدیدترین و بهترین زیرنویس فارسی، از طریق لینک‌هایی که در همین صفحه برای شما قرار داده‌ایم دانلود کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.