دانلود فیلم
Freud's Last Session آخرین جلسه فروید

375 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1945
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Freud's Last Session (آخرین جلسه فروید) بدون سانسور با ترجمه فارسی
دانلود فیلم Freud's Last Session (آخرین جلسه فروید) بدون سانسور با ترجمه فارسی

خلاصه فیلم آخرین جلسه فروید 2023

دو روز پس از شروع جنگ جهانی دوم، یک ملاقات بین "جک" و زیگموند فروید رخ می دهد. بحثی در مورد وجود خدا، زیرا فروید از رد اخیر نوع آتئیسم خود توسط لوئیس به نفع مسیحیت بسیار خشمگین است و بسیاری از موضوعات دیگر به دنبال آن است. این دو مرد در مورد مسائلی مانند ضربه روحی لوئیس به عنوان یک کهنه سرباز جنگ جهانی اول، J.R.R صحبت می کنند. همچنین ماهیت روابط فروید و لوئیس با افراد دیگر، مانند دختر فروید آنا، که از نظر آسیب شناختی به پدرش وابسته است.

 

عوامل ساخت فیلم Freud's Last Session 2023

فیلم آخرین جلسه فروید یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول سال ۲۰۲۳ است. این فیلم بر اساس نمایشنامه ای به همین نام اثر مارک سنت ژرمن است که خود بر اساس کتاب پرسش خدا اثر آرماند نیکولی ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی متیو براون و نویسندگی سنت ژرمن ساخته شده است. در این فیلم، آنتونی هاپکینز در نقش زیگموند فروید، متیو گود در نقش سی اس لوئیس، لیو لیزا فرایز در نقش آنا فروید و جودی بالفور در نقش دوروتی برلینگهام هنرنمایی می کنند. 
این فیلم توسط آلن گریزمن، ریک نیکیتا، مگ تامسون و هانا لیدر تولید می شود و تولید آن در اواخر ژانویه 2023 در بریتانیا آغاز می شود. منتخبی از وسایل فیلم (به ویژه کاناپه ماکت و صندلی چادر باغ) از می 2023 در موزه فروید لندن نگهداری می شود. این فیلم که توسط Aiofe O'Sullivan و Tristan Orpen Lynch از Subotica Operations تهیه شده بود، بودجه تولید مشترک بین المللی UK Global Screen Fund دریافت کرد. تصویری از فیلمبرداری اصلی در آوریل 2023 با ورود فیلم به مراحل پایانی فیلمبرداری در ایرلند منتشر شد.

 

عملکرد فیلم Freud's Last Session

فیلم آخرین جلسه فروید در جشنواره AFI 2023 در 27 اکتبر 2023 به نمایش درآمد. Sony Pictures Classics این فیلم را در 22 دسامبر 2023 در ایالات متحده منتشر کرد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد. برای دانلود فیلم Freud's Last Session 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 45 درصد را براساس نظر 84 منتقد، با میانگین نمره 5.7 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشت: "آنتونی هاپکینز و متیو گود زوج فوق العاده با استعدادی هستند، اما فیلم آخرین جلسه فروید آنقدر پراکنده و سطحی نوشته شده است که نمی توان از تلاش های آنها نهایت استفاده را برد." دانلود فیلم Freud's Last Session 2024 به طرفداران فروید و فیلم های روانشناختی و درام پیشنهاد میشه. متاکریتیک امتیاز 49 از 100 را بر اساس نقد 15 منتقد به این فیلم اختصاص داده که نشان دهنده نقدهای عموما "مختلط یا متوسط" است.
«آخرین جلسه فروید» در حالی که ممکن است در بازیگران و بازی های آن‌ها برجستگی و برتری داشته باشد، متأسفانه از نقطه نظر اصلی منحرف می شود. هاپکینز و گود در نقش غول های فروید و سی اس لوئیس بازی های خوبی ارائه می کنند، اما اجرا ها و دیالوگ ها برای اینکه بتونیم از دیگر نقص های فیلم بگذریم کافی نیست. «آخرین جلسه فروید» در مجموع در مورد وضعیت انسان، درد، فقدان، مذهب و بسیاری چیزهای دیگر، یک کتاب محکم و عمیق است.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.