دانلود فیلم
Captain Miller کاپیتان میلر

294 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6287
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Captain Miller (کاپیتان میلر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Captain Miller (کاپیتان میلر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم کاپیتان میلر 2024

در دهه 1930، یک روستایی به نام کاپیتان میلر، انقلابی را علیه مقامات بریتانیا آغاز می کند. داستان قهرمانانه و مبارزه او بهمراه روستاییان مرکز فیلم را تشکیل می دهد که در آن او علیه امپراتوری بریتانیا قیام می کند. یکی از مفاهیم کلیدی فیلم یک حماسه کامل و اکشن است که روح ساتیاگراها را به تصویر می کشد و مخاطب را به دنیای قبل از استقلال هند می برد.

 

عوامل ساخت فیلم Captain Miller 2024

فیلم کاپیتان میلر یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن، ماجراجویی و حماسی به زبان تامیل محصول کشور هند است. این فیلم در سال 2024 به کارگردانی آرون متسواران و تهیه کنندگی ساتیا جیوتی فیلمز منتشر شد. این فیلم اولین قسمت از یک سه گانه برنامه ریزی شده است و دانوش در نقش اصلی با شیوا راجکومار، پریانکا آرول موهان، آدیتی بالان، ساندیپ کیشان، ادوارد سوننبلیک و جان کوکن در نقش های فرعی بازی می کنند. داستان این فیلم در دهه 1930 و در زمان راج بریتانیا اتفاق می افتد و یک سرباز سابق ارتش بریتانیا را دنبال می کند که تلاش می کند روستای زادگاهش را از تخریب توسط ارتش بریتانیا نجات دهد.

 

عملکرد فیلم کاپیتان میلر 2024

فیلمبرداری اصلی از سپتامبر آن سال آغاز شد و در اواخر سال 2023 به پایان رسید و در چنای، تیرونولولی و تنکاسی انجام شد. کاپیتان میلر در 12 ژانویه 2024، هفته پونگال، در قالب های استاندارد و IMAX در سراسر جهان منتشر شد. این فیلم نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و بیش از 104.79 کرور روپیه (13 میلیون دلار آمریکا) فروخت. برای دانلود فیلم Captain Miller با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در حالی که من تا حد زیادی این فیلم را ستایش می کم، فیلم در زمینه های خاصی کم می آورد. شخصیت های فرعی، به ویژه گروه میلر، آن طور که می خواهیم توسعه نیافته اند.
با این حال، این یک فیلم در ژانر خوب عمل کرده است: باید انتظار داشت که برخی از شخصیت های فرعی کم توسعه یافته و اکشن ضعیفی داشته باشند. من همچنین می توانم فیلم را به خاطر بازی های بازیگران انگلیسی زبانش که برای بازی در نقش بریتانیایی های شرور استخدام شده اند، تحسین کنم، اما این در نهایت فقط ارزش آن را به‌عنوان پالپ افزایش می دهد (شما واقعاً می‌خواهید مرگ این افراد را ببینید!). دانلود فیلم Captain Miller 2024 به طرفداران بالیوود و فیلم های هندی اکشن پیشنهاد میشه. اگر کاپیتان میلر را به عنوان یک مهیج هیجان انگیز در نظر بگیریم به طور کلی اکثر آزمون ها را با موفقیت پشت سر می گذارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.