دانلود فیلم
One Life یک زندگی

507 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 14623
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم One Life 2024 (یک زندگی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم One Life 2024 (یک زندگی) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم یک زندگی 2023

داستان واقعی سِر نیکلاس «نیکی» وینتون، دلال جوان لندنی است که در ماه های منتهی به جنگ جهانی دوم، 669 کودک عمدتاً یهودی را از دست نازی ها نجات داد. نیکی در دسامبر 1938 از پراگ دیدن کرد و خانواده هایی را یافت که از ظهور نازی ها در آلمان و اتریش فرار کرده بودند، در شرایط ناامیدکننده ای با سرپناه و غذای کم یا بدون غذا و در معرض تهدید حمله نازی ها زندگی می کردند. او بلافاصله متوجه شد که در وسط مسابقه ای با زمان است. او و تیم می توانستند چند کودک را قبل از بسته شدن مرزها نجات دهند؟

 

فیلم یک زندگی

 

عوامل ساخت فیلم One Life 2023

فیلم یک زندگی (به انگلیسی: One Life) یک فیلم سینمایی ژانر درام و بیوگرافی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جیمز هاوز است. این فیلم بر اساس داستان واقعی انسان دوستانه بریتانیایی سر نیکلاس وینتون است که او به تلاش های گذشته اش برای کمک به گروه هایی از کودکان یهودی در چکسلواکی تحت اشغال آلمان برای مخفی شدن و فرار در سال های 1938-1939، درست قبل از آغاز جنگ جهانی دوم، نگاه می کند. در این فیلم آنتونی هاپکینز و جانی فلین در نقش سر نیکلاس، با لنا اولین، رومولا گارای، الکس شارپ، جاناتان پرایس و هلنا بونهام کارتر در نقش‌های فرعی بازی می کنند. 
گای هیلی به عنوان تهیه کننده کار می کرد و فیلمنامه بر اساس کتاب «اگر غیرممکن نیست… زندگی سر نیکلاس وینتون» نوشته دخترش باربارا وینتون بود. دختر وینتون درخواست کرد که هاپکینز نقش پدرش را بازی کند. هاپکینز فیلمنامه را خواند و نقش را پذیرفت. پسر وینتون تصویر هاپکینز از پدرش را ستود. یکی از بازماندگان این فیلم را "ادای احترام مناسب" نامید.

 

فیلم One Life 2023

 

عملکرد فیلم یک زندگی 2023

فیلم One Life اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 9 سپتامبر 2023 و اولین نمایش اروپایی خود را در جشنواره فیلم لندن 2023 داشت. برای دانلود فیلم One Life 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در اول ژانویه 2024 توسط Warner Bros. Pictures در بریتانیا منتشر شد. این فیلم عمدتاً نقدهای مثبتی دریافت کرد و از بازی بازیگران، به ویژه هاپکینز تمجید شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد ۵۱ منتقد امتیاز تایید 90 درصد را بهمراه نمره 7.3 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «فیلم One Life که با اثری برجسته از بازیگران فوق العاده برگزار می شود، ادای دل گرم کننده ای به تلاش انسان دوستانه اش است.» دانلود فیلم One Life 2023 به طرفداران ژانر درام و بیوگرافی پیشنهاد میشه. متاکریتیک، به فیلم نمره 67 از 100 را بر اساس 17 منتقد اختصاص داد که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. ایان فریر در Time Out آن را به عنوان یک داستان قابل توجه جنگ جهانی دوم توصیف کرد که به طور متعارف اما برجسته شده توسط آنتونی هاپکینز عالی بیان شده است. در گاردین، پیتر بردشاو نوشت: "شما به قلب سنگی نیاز دارید تا توسط این داستان واقعی خارق العاده احساساتی نشوید".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.