دانلود فیلم
The Iron Claw پنجه آهنی

223 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 74912
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Iron Claw 2023 (پنجه آهنی) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Iron Claw 2023 (پنجه آهنی) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم پنجه آهنی 2023

در سال 1979، موسسه کُشتی قهرمانی کلاس جهانی (WCCW) متعلق به کشتی گیر بازنشسته حرفه ای فریتز فون اریش است که زمانی رویای قهرمانی در مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان NWA را داشت. فریتز از همسرش دوریس پنج پسر دارد و در این فیلم ماجرا های این خانواده پر جمعیت را دنبال می کنیم.

 

عوامل ساخت فیلم The Iron Claw 2023

فیلم پنجه آهنی یک فیلم سینمایی در ژانر درام، ورزشی و بیوگرافی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی شان دورکین درباره خانواده کشتی گیران حرفه ای فون اریش است که توسط یه جور تراژدی دائمی «نفرین» می شوند. این فیلم مبارزات پسران فریتز فون اریش، مالک موسسه کشتی را برای دستیابی به موفقیتی که پدرشان برای آن برنامه ریزی کرده بود، از سال 1979 تا اوایل دهه 1990 به تصویر می‌کشد که منجر به تراژدی بدتری خواهد شد. 
دورکین آرزوی بلندمدتی برای ساختن فیلمی بر اساس خانواده فون اریش داشت. او در دوران جوانی از طرفداران کشتی حرفه ای بود و شخصاً از تراژدی خانواده فون اریش ناراحت بود. در ژوئن 2022، این فیلم با حضور افرون و تولید و توزیع A24 اعلام شد.

 

عملکرد فیلم The Iron Claw 2023

فیلم پنجه آهنی در 8 نوامبر 2023 در تئاتر تگزاس در دالاس به نمایش درآمد. این فیلم در ایالات متحده توسط A24 در 22 دسامبر 2023 و توسط Lionsgate در بریتانیا در 9 فوریه 2024 اکران شد. فروش آن بیش از 40 میلیون دلار بود و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این فیلم به عنوان یکی از 10 فیلم برتر سال 2023 توسط هیئت ملی بازبینی انتخاب شد. برای دانلود فیلم The Iron Claw 203 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 89 درصد را بر اساس نقد 236 منتقد، با میانگین نمره 7.7 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت آمده است: «پنجه آهنی با بازی قدرتمند و عمیقاً غم انگیز، داستان مبتنی بر واقعیت خود را با نمایشنامه سازی ارج می نهد که کاوش دلسوزانه در پیوندهای خانوادگی به همان اندازه عملش در رینگ کشتی سخت است.»Metacritic، بر اساس نقد 55 منتقد، امتیاز 73 از 100 را به فیلم اختصاص داده است که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی مطلوب" است. دانلود فیلم The Iron Claw 2023 به طرفداران ژانر درام و ورزشی پیشنهاد میشه.
آدام نایمن از The Ringer آن را "یک فیلم ورزشی با وزن واقعی وجودی" نامید و دیوید سیمز از آتلانتیک اظهار داشت: "این یک نوع فیلم بزرگ و گریه دار است که دیگر زیاد ساخته نمی شود، یک فیلم رو به رشد است.  تصنیف قدرتمندی که باید صدای تشویق بلندی را در تئاتر ایجاد کند.» بازیگران مورد تحسین گسترده قرار گرفتند. دیوید تِرس از رولینگ استون در مورد عملکرد افرون نوشت: "نگاه گمشده و نیازمند در چشمان او، به خصوص زمانی که در اطراف پدرش است، او را شبیه پسر بچه ای ترسیده ای می کند که در حال بازی در لباس بزرگسالان است..."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.