دانلود فیلم
The Zone of Interest منطقه مورد علاقه

382 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 97118
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Zone of Interest (منطقه مورد علاقه) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Zone of Interest (منطقه مورد علاقه) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم منطقه مورد علاقه ۲۰۲۳

در سال 1943، رودولف هوس، فرمانده اردوگاه کار اجباری آشویتس، به همراه همسرش هدویگ و پنج فرزندشان در خانه ای آرام در کنار اردوگاه زندگی می کنند. رودولف بچه ها را برای شنا و ماهیگیری بیرون می برد و هدویگ وقت خود را صرف مراقبت از باغ می کند. خدمتکاران کارهای خانه را انجام می دهند و وسایل زندانیان در اختیار خانواده قرار می گیرد. تمام این مدت آن سوی دیوار باغ، صدای شلیک گلوله، فریاد و صدای قطار و کوره به گوش می رسد...

 

عوامل ساخت فیلم منطقه مورد علاقه ۲۰۲۳

فیلم The Zone of Interest یک فیلم سینمایی در ژانر درام و تاریخی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلیزر است که بر اساس رمانی از مارتین آمیس در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است. این محصول مشترک بریتانیا و لهستان بود. با بازی کریستین فریدل و ساندرا هولر در نقش فرمانده نازی آلمانی رودلف هوس و همسرش هدویگ، این زوج در تلاش برای ساختن یک زندگی رویایی برای خانواده خود در خانه جدیدی درست در کنار اردوگاه کار اجباری آشویتس هستند. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستین فریدل در نقش رودولف هوس، ساندرا هولسر در نقش هدویگ هوس، یوهان کارتهاوس در نقش کلاوس هوس و لوئیس نوح ویته در نقش هانس یورگن هوس هنرنمایی می کنند.
گلیزر توسعه این پروژه را در سال 2019 تایید کرد، با کمپانی های ساخت A24، Film4، Access Entertainment و House Productions با تامین مالی و تولید مشترک همکاری کرد. اگرچه فریدل از توصیف گلیزر و ویلسون از پروژه سینمایی خود وحشت زده بود، اما فریدل هم تا حدی برای ساخت این فیلم انگیزه پیدا کرده بود. فریدل که برای اولین بار در سال 2013 با هولر در هنگام بازی در درام تاریخی Amour Fou ملاقات کرد، او را برای نقش همسر رودولف هدویگ توصیه کرد. قبل از اینکه ماهیت پروژه به عنوان فیلمی درباره هولوکاست را بفهمد، ابتدا گزیده ای از فیلمنامه را برای هولر فرستادند، بحثی بین رودولف و هدویگ که خارج از متن ارائه شد.  اگرچه او تصمیم گرفته بود هرگز نقش یک نازی را بازی نکند، اما هولر پس از خواندن فیلمنامه کامل و ملاقات با گلیزر متقاعد شد و معتقد بود که او نگرانی‌های او را در مورد چگونگی به تصویر کشیدن نازیسم به درستی روی صفحه نمایش می دهد.

 

عملکرد فیلم The Zone of Interest 2023

فیلم منطقه مورد علاقه در 19 مه 2023 در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن اکران شد و مورد تحسین قرار گرفت و هم جایزه اصلی و هم جایزه FIPRESCI را از آن خود کرد و یکی از پنج فیلم بین المللی برتر سال 2023 توسط هیئت ملی بازبینی انتخاب شد. این فیلم برنده 3 جایزه بفتا (از جمله فیلم غیر انگلیسی زبان) شد و نامزد 5 جایزه اسکار (از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای گلیزر) و 3 جایزه گلدن گلوب شد.
برای دانلود فیلم The Zone of Interest با زیرنویس فارسی که به صورت گسترده با تحسین منتقدان مواجه شد به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، موفق به دریافت امتیاز تایید 93 درصد بر اساس نظر 305 نقد برای فیلم شد، با میانگین نمره 8.7 از 10. متاکریتیک به این فیلم نمره 92 از 100 را بر اساس نقد 58 منتقد داد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. 
کوین ماهر از تایمز آن را «فیلمی برجسته، بسیار مهم، که از ایده های دشوار نترسید» نامید. جاناتان رامنی از اسکرین اینترنشنال نوشت که فیلم «از لفاظی های نادرست اجتناب می کند و حداکثر فضا را برای واکنش تخیلی و احساسی مخاطب باقی می گذارد». دانلود فیلم The Zone of Interest 2023 به طرفداران ژانر درام و تاریخی پیشنهاد میشه. دیوید ارلیش از IndieWire روند دوربین گلیزر را به خاطر القای "یکنواختی در فیلمی که در آن فقدان درام عمیقاً آزاردهنده می شود" تحسین کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.