دانلود فیلم
Red Right Hand دست راست سرخ

220 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2609
10
/
5.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Red Right Hand 2024 (دست راست سرخ) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Red Right Hand 2024 (دست راست سرخ) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم دست راست سرخ ۲۰۲۴

کش تلاش می کند تا زندگی صادقانه و آرامی داشته باشد، اما وقتی «گربه بزرگ» او را مجبور می کند به کار قبلی خودش بازگردد، او ثابت می کند که قادر به هر کاری برای محافظت از شهر و تنها خانواده ای است که برایش باقی مانده است!

 

فیلم دست راست سرخ

 

عوامل ساخت فیلم Red Right Hand 2024

فیلم دست راست سرخ (به انگلیسی: Red Right Hand) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ایان نلمز و اشوم نلمز ساخته شد. در این فیلم بازیگرانی چون اورلاندو بلوم به عنوان کش، اندی مک داول در نقش گربه بزرگ، اسکات هیز در نقش فینی، گرت دیلاهانت در نقش وایلدر و مو مکری به عنوان معاون دوک پارکس هنرنمایی می کنند. فیلمبرداری اصلی در آوریل 2022 در کمبلزبورگ، شفردسویل و نیوکسل کنتاکی انجام شد. در می 2022، Redbox Entertainment به عنوان توزیع کننده فیلم در ایالات متحده اعلام شد.

 

فیلم Red Right Hand 2024

 

عملکرد فیلم دست راست سرخ 2024

در ژانویه 2023، فیلم به مرحله پس از تولید رفت و در 23 فوریه 2024 در سینماها و در VOD منتشر شد. برای دانلود فیلم Red Right Hand با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 46 درصد را بر اساس نقد 13 منتقد با میانگین نمره 5.20 از 10 بدست آورد. اگر فیلم نقصی داشته باشد، این موضوعی است که بسیاری از نمایش های هیجان انگیز مدرن امروزی را آزار می دهد. هنرپیشه ها توسط گردانندگان سلاح آموزش می بینند، که بسیاری از آنها سابقه اجرای قانون و یا نظامی دارند. این افراد حرفه ای آموزش دیده اند تا سلاح های خود را به روش تاکتیکی خاصی نگه دارند. وقتی بازیگران اسلحه های خود را به گونه ای قانون مند استفاده می کنند و بدست میگیرند، باورپذیری داستانی مانند این را از بین می برد. اراذل و اوباش شهر کوچک کنتاکی نمی توانستند در کار با سلاح هایشان آنقدر دقیق باشند. این یک مسئله کوچک، اما برجسته است. دانلود فیلم Red Right Hand 2024 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه. در این داستان، همه در شهری از غم و بدبختی زندگی می کنند که همه را مجبور می کند دست خود را کثیف کنند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.