دانلود فیلم
Megamind vs. The Doom Syndicate کله کدو در مقابل اتحادیه نابودی

591 تعداد بازدید
User 2
10
/
3
AnimeList Rating
User 3378
10
/
2.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Megamind vs. The Doom Syndicate (کله کدو) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Megamind vs. The Doom Syndicate (کله کدو) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم کله کدو در مقابل اتحادیه نابودی 2024

تیم شرور سابق مگامایند، The Doom Syndicate، بازگشته است. قهرمان آبی ما که به تازگی تاجگذاری کرده است، باید به ظاهر شیطانی خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند دوستان خود را جمع کند بلکه از پرتاب مترو سیتی به ماه توسط هم تیمی های شرور سابق خودش جلوگیری کند.

 

عوامل ساخت فیلم کله کدو در مقابل اتحادیه نابودی 2024

فیلم Megamind vs the Doom Syndicate یک انیمیشن سینمایی به کارگردانی اریک فوگل بر اساس فیلمنامه ای از آلن اسکلکرافت و برنت سایمونز ساخته شده است. این دنباله ای بر انیمیشن محبوب Megamind سال 2010 است و به عنوان مقدمه ای برای مجموعه تلویزیونی Megamind Rules 2024 عمل می کند. کیت فرگوسن در نقش مگامایند، یک بیگانه با پوست آبی و انسان نما، ابرشرور که به ابرقهرمان تبدیل شده و دارای جمجمه بزرگی است.در فوریه 2022، اعلام شد که Peacock به DreamWorks Animation TV دستور داده است تا مجموعه ای با عنوان Megamind’s Guide to Defending Your City تولید کند. در آگوست همان سال، تایید شد که استوری بورد به پایان رسیده و نمایش وارد مرحله تولید شده است.
در فوریه 2024، DreamWorks Animation TV تریلر فیلم Megamind vs the Doom Syndicate منتشر شد. کنار این فیلم، Peacock همچنین فاش کرد که مجموعه تلویزیونی که قبلاً اعلام شده بود، با عنوان مجدد از Megamind's Guide to Defending Your City to Megamind Rules!، به عنوان ادامه فیلم عمل می کند و در همان روز منتشر می شود.

 

عملکرد فیلم Megamind vs the Doom Syndicate 2024

۱۴ سال از زمانی که فیلم دریم ورکس در دهه به نام مگامایند (Megamind) وارد سینما شد، می گذرد. این فیلم عملکرد ضعیفی در باکس آفیس داشت. با این حال، از طریق قدرت اینترنت طرفداران زیادی پیدا کرد. هنگامی که شما یک پایگاه طرفداران فداکار دارید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که آنها را ناامید کنید. برای دانلود فیلم Megamind vs the Doom Syndicate 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متأسفانه، این دقیقاً همان کاری است که کله کدو در مقابل اتحادیه انجام می دهد. فیلم اصلی برداشتی هوشمندانه از ژانر ابرقهرمانی با قلب و شخصیت های رنگارنگش را ارائه می کرد. اما این فیلم مانند یک فیلم سطحی ساخته شده برای تلویزیون ظاهر شد. دانلود Megamind vs the Doom Syndicate 2024 به طرفداران قدیمی کله کدو آنچنان پیشنهاد نمی شود. هدف به وضوح انتقال بینندگان به سریال انیمیشن جدید فرنچایز است. در حالی که این رویکرد در گذشته برای Dreamworks کارساز بوده است، این بار آنها 10 سال برای استفاده از Megamind دیر کردند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.