دانلود فیلم
Code 8: Part II کد هشت: پارت دوم

279 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 10901
10
/
5.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Code 8: Part II (کد هشت: پارت دوم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Code 8: Part II (کد هشت: پارت دوم) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم Code 8: Part II

پنج سال پس از وقایع کد 8، LCPD برنامه فناوری نظامی شده خود را اصلاح کرد و ربات های انسان نما مسلح (نگهبانان) را با روبات های همراه غیرکشنده K9، مشابه سگ‌ها، جایگزین کرد. تحت رهبری گروهبان کینگستون، این پروژه موفقیت آمیز بوده و خیابان ها هرگز امن تر از این نبوده اند. کانر که به تازگی از زندان خارج شده است به عنوان سرایدار در یک مرکز اجتماعی جوانان که توسط مینا اداره می شود کار می کند. در آنجا کانر سرش را پایین میندازد و سعی می کند از مشکلات دور بماند و گذشته خود را پشت سر بگذارد.

 

عوامل ساخت فیلم Code 8: Part II

فیلم کد 8: قسمت دوم یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و علمی تخیلی محصول کشور کانادا محصول سال 2024 به کارگردانی جف چان است که فیلمنامه را با کریس پاره، شرن لی و جسی لاورکامب نوشته است. این فیلم دنباله ای بر فیلم کد 8 محصول 2019 است. در این فیلم، رابی آمل در نقش کانر رید، استیون آمل در نقش گرت کلتون، سیرنا گولامگاوس در نقش پاوانی و آلتر وینسنت در نقش افسر استیلمن هنرنمایی می کنند.
این فیلم دنباله ای بر فیلم کد 8 محصول 2019 است. قرار بود فیلمبرداری اصلی در اکتبر 2021 در تورنتو آغاز شود. اعضای بازیگران تایید کردند که فیلمبرداری در نوامبر 2021 آغاز شده است و آمل امکان ساخت کد 8: قسمت سوم را نیز ممکن دونست.

 

عملکرد فیلم کد هشت: پارت دوم ۲۰۲۴

در 14 ژوئن، تد سارانوس اعلام کرد که نتفلیکس حقوق این فیلم سینمایی را به دست آورده است. فیلم کد 8: قسمت دوم در 28 فوریه 2024 در نتفلیکس منتشر شد. در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 69 درصد از بررسی های 13 منتقد بدست آورد و با میانگین نمره 6.4 از 10 دبیو کرد. برای دانلود فیلم Code 8: Part II 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
قسمت دوم فیلم کد 8 هرگز فراتر از خط مبنا حرکت نمی کند. از هر طرفی بهش نگاه کنیم از عمق محروم است. از لحاظ بصری ممکن است تنها پیشرفت فیلم اول باشد، در حالی که بقیه چیزها ثابت مانده است. بودجه اندک نمی تواند دیالوگ ضعیف و اجراهای ضعیف را توضیح دهد. دانلود فیلم Code 8: Part II 2024 به طرفداران ژانر اکشن و علمی تخیلی پیشنهاد می شود. هر زمان که داستان به نظر می رسد که در حال رسیدن به قله شگفتی یا شجاعت است، فیلمنامه به کلیشه ها متوسل می شود. موضوع خشونت پلیس سنگین است و ارزش گفتن دارد. اما در دنیایی اتفاق می افتد که احساس نمی شود در آن کاوش شده باشد. این بزرگترین مشکل فرنچایز Code 8 است. فاقد شخصیت، زندگی و نشاط!

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.