دانلود فیلم
Damsel دوشیزه

3114 تعداد بازدید
User 3
10
/
6.66
AnimeList Rating
User 73482
10
/
6.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Damsel (دوشیزه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Damsel (دوشیزه) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم دوشیزه

یک دختر وظیفه شناس موافقت می کند که با یک شاهزاده خوش تیپ ازدواج کند، اما متوجه می شود که خانواده سلطنتی او را به عنوان قربانی برای بازپرداخت یک بدهی قدیمی به خدمت گرفته اند...

 

فیلم Damsel

 

عوامل ساخت فیلم دوشیزه

فیلم Damsel یک فیلم سینمایی در ژانر فانتزی تاریک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی خوان کارلوس فرسنادیلو و نویسندگی دن مازو منتشر شد. میلی بابی براون در نقش پرنسس الودی ایفای نقش می‌کند، که پیشنهاد ازدواج را می پذیرد اما متوجه شود که از او برای بازپرداخت بدهی های خانواده سلطنتی استفاده می شود و اکنون باید از حملات اژدهایی که در کمین است فرار کند. در این فیلم ری وینستون، نیک رابینسون، شهره آغداشلو، آنجلا باست و رابین رایت نیز ایفای نقش کرده اند.
فیلم دامسل توسط Juan Carlos Fresnadillo بر اساس فیلمنامه ای از Dan Mazeau کارگردانی شد و برای Netflix تهیه شد. در نوامبر 2020، میلی بابی براون در نقش پرنسس الودی انتخاب شد. او همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی فیلم نام برده شده است. فیلمبرداری اصلی در اوایل سال 2022 انجام شد. صحنه های غار در استودیو تروبادور مریدین واتر در لندن فیلمبرداری شده است.

 

فیلم دوشیزه

 

عملکرد فیلم Damsel

فیلم دوشیزه قرار بود در 13 اکتبر 2023 توسط نتفلیکس پخش شود. با این حال، به دلیل تأثیر اعتصاب SAG-AFTRA 2023 در ایالات متحده، تاریخ انتشار اصلی به تعویق افتاد و پخش فیلم در 8 مارس 2024 آغاز شد. برای دانلود فیلم Damsel 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 59 درصد را بر اساس نقد 81 منتقد، با میانگین نمره 5.4 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «دوشیزه یک قهرمان اکشن جذاب با بازی میلی بابی براون دارد، که اجرای شجاعانه اش اغلب برای متعادل کردن ترازو در برابر داستان ضعیف فیلم و گاهی اوقات جلوه های ویژه غیرقابل قبول فیلم کافی است.» این فیلم بر اساس نقد 27 منتقد، امتیاز 46 از 100 را به دست آورد که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Damsel 2024 به طرفداران ژانر فانتزی دارک پیشنهاد میشه.
همان قدر که این فیلم برداشتی تازه از افسانه ها است، به منبع آن ها نیز احترام می گذارد. یکی از جنبه های هوشمندانه روایت فیلم این است که چگونه عناصر تاریک تر اصلی افسانه ها را در بر می گیرد، که یادآور داستان هایی است که در اصل توسط برادران گریم نوشته شده اند.
در حالی که اکثر رسانه‌های معاصر که شاهزاده خانم ها را به نمایش می گذارند، اغلب این داستان ها را به شیوه ای سبک تر ارائه می کنند، سازندگان فیلم تصمیم گرفتند با Damsel مسیر دیگری را پیش ببرند که بسیار خوب کار می کند. مسلماً فیلم دوشیزه ۲۰۲۴ اولین فیلم فانتزی نیست که این رویکرد را در پیش گرفته است اما آن را به عنوان یک نمونه استثنایی اجرا شده برجسته می کند. فیلم Damsel یک فانتزی تاریک هیجان انگیز است که بسیار فراتر از انتظارات است. در میان اکشن گیرا و عناصر فانتزی آغشته به کمی ترس، داستانی به زیبایی تاریک و متحول کننده نهفته است. این فیلم با جلوه های بصری فوق العاده اش قلب شما را میلرزاند و چشم هاتون رو چسبیده به صفحه نمایش نگه می دارد. همراه با اجراهای درخشان و داستان سرایی، این فیلمی است که ارزش یک یا حتی دو بار تماشا را دارد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.