دانلود فیلم
Traffic ترافیک

165 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 219535
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Traffic (ترافیک) با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور
دانلود فیلم Traffic (ترافیک) با زیرنویس فارسی چسبیده بدون سانسور

خلاصه فیلم قاچاق

در مکزیک، افسر پلیس خاویر رودریگز و شریکش مانولو سانچز حمل مواد مخدر را متوقف کرده و پیک ها را دستگیر می کنند.  ژنرال سالازار، یک مقام بلندپایه مکزیکی، دستگیری آنها را متوقف می کند تا به خاویر یک مأموریت ویژه جدید ارائه دهد. سالازار به او دستور می دهد که فرانسیسکو فلورس، «قاتل کارتل تیجوانا به رهبری برادران اوبرگون» را دستگیر کند.

 

فیلم قاچاق

 

عوامل ساخت فیلم Traffic

فیلم قاچاق یک فیلم سینمایی در ژانر درام و جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی استیون سودربرگ و نویسندگی استیون گاگان منتشر شد. این فیلم تجارت غیرقانونی مواد مخدر را از چندین منظر بررسی می کند: کاربران، مجریان، سیاستمداران و قاچاقچیان. داستان های آنها در طول فیلم با هم ویرایش می شوند، اگرچه برخی از شخصیت ها یکدیگر را ملاقات نمی کنند. این فیلم سینمایی اقتباسی از سریال تلویزیونی Traffik کانال 4 بریتانیا در سال 1989 است. در این فیلم یک گروه بازیگر بین المللی از جمله دان چیدل، بنیسیو دل تورو، مایکل داگلاس، اریکا کریستنسن، لوئیس گوزمن، دنیس کواید، کاترین زتا جونز، جیکوب وارگاس، توماس میلیان، تافر گریس، جیمز برولین، استیون بائر و بنجامین برات بازی می کنند.
فاکس قرن بیستم، سرمایه گذاران اصلی فیلم، خواستار بازی هریسون فورد در نقش اصلی و ایجاد تغییرات قابل توجه در فیلمنامه شدند. سودربرگ نپذیرفت و فیلمنامه را به دیگر استودیوهای بزرگ هالیوود پیشنهاد داد.

 

فیلم Traffic

 

عملکرد فیلم قاچاق

فیلم Traffic در 27 دسامبر 2000 در ایالات متحده منتشر شد و برای کارگردانی سودربرگ، سبک فیلم، پیچیدگی، پیام ها و بازی های بازیگران (به ویژه دل تورو) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. ترافیک جوایز متعددی از جمله چهار جایزه اسکار (از پنج نامزدی): بهترین کارگردانی برای استیون سودربرگ، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بنیسیو دل تورو، بهترین فیلمنامه اقتباسی برای استفن گاگان و بهترین تدوین فیلم برای استیون میریونه به دست آورد. برای دانلود فیلم Traffic 2000 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. همچنین یک موفقیت تجاری با مجموع فروش گیشه 207.5 میلیون دلار در سراسر جهان بود که بسیار بالاتر از بودجه تخمینی 46 میلیون دلاری آن بود.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 223 منتقد، امتیاز تایید 93 درصد را بهمراه نمره 8 از 10 بدست آورد. در انجمن انتقادی این سایت نوشته شده است: "سودربرگ با موفقیت فیلم بسیار جاه طلبانه Traffic را به پایان می رساند، فیلمی با سه داستان متفاوت و بازیگران بسیار زیاد. مسائل اخلاقی به جای سیاه و سفید، خاکستری هستند. این پروژه عالی با بازی های فوق العاده در اطراف ثبت شدند.» در متاکریتیک، فیلم بر اساس نقد 34 منتقد، میانگین نمره 86 از 100 را دریافت کرده است که نشان‌دهنده «تحسین جهانی» است. دانلود فیلم Traffic 2000 به طرفداران ژانر جنایی پیشنهاد ویژه میشه.
راجر ایبرت منتقد سینما به فیلم چهار ستاره از چهار ستاره داد و نوشت: "فیلم دقیقاً به این دلیل قدرتمند است که موعظه نمی کند». استفان هولدن، در نقد خود برای نیویورک تایمز، نوشت: "ترافیک یک تریلر کاملاً گیرا و جذاب است. یا بهتر است بگوییم که چندین تریلر در هم تنیده است که هر کدام ریتم تنش آمیز و صحنات انفجاری خود را دارند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.