دانلود فیلم
Training Day روز تمرین

317 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 471928
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Training Day (روز تمرین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Training Day (روز تمرین) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم روز تمرین

افسر جاه طلب اداره پلیس لس آنجلس، جیک، برای ارتقای شغلی آماده است و برای ارزیابی یک روزه با کارآگاه آلونزو هریس، یک افسر مواد مخدر، با افتخار همکاری می کند. آنها با رانندگی در مونت کارلوی آلونزو، روز را با گرفتن چند بچه کالج در حال خرید ماری جوانا شروع می کنند. آلونزو مواد مخدر را مصادره می کند، آنها را در لوله می گذارد و به جیک می گوید که آن را بکشد. وقتی جیک امتناع می‌کند، آلونزو با اسلحه او را تهدید می‌کند و بیان می کند که امتناع باعث کشته شدن او می‌شود...

 

عوامل ساخت فیلم Training Day

فیلم روز آموزش (به انگلیسی: Training Day) یک فیلم سینمایی در ژانر جنایی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۰۱ به کارگردانی آنتوان فوکوا و نویسندگی دیوید آیر منتشر شد. دنزل واشنگتن در نقش آلونزو هریس و اتان هاوک در نقش جیک، دو افسر مواد مخدر لس آنجلس در یک دوره 24 ساعته در محله های وست لیک، اکو پارک و جنوب مرکزی لس آنجلس هنرنمایی می کنند. همچنین اسکات گلن، ایوا مندز، کلیف کورتیس، اسنوپ داگ و میسی گری در نقش های مکمل حضور دارند.

 

عملکرد فیلم روز تمرین

فیلم Training Day در 5 اکتبر 2001 توسط کمپانی Warner Bros. Pictures منتشر شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که بازی های واشنگتن و هاک را تحسین کردند اما در مورد فیلمنامه اختلاف نظر داشتند. این یک موفقیت تجاری بود و 104 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه تولید 45 میلیون دلاری فروخت. برای دانلود فیلم Training Day 2001 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم با بازی واشنگتن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد و هاوک نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در هفتاد و چهارمین دوره جوایز اسکار شد. همچنین یک سریال تلویزیونی بر اساس این فیلم به تهیه کنندگی جری بروکهایمر در دوم فوریه 2017 از شبکه CBS پخش شد، اما پس از یک فصل لغو شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 74 درصد را بر اساس نقد 170 منتقد بدست آورد. دانلود فیلم Training Day 2001 به طرفداران دنزل واشنگتن پیشنهاد میشه. در انجمن این وب سایت نوشته شده است: «پایان بندی ممکن است رضایت بخش نباشد، اما دنزل واشنگتن به ما در این درام پلیسی محکم و بی رحمانه نشان می دهد که چرا بعنوان بازیگری بزرگ از او یاد می شود». متاکریتیک نمره 71 از 100 را بر اساس 36 نقد به این فیلم داد که نشان دهنده بررسی های "به طور کلی مطلوب" است.
راجر ایبرت، منتقد فیلم شیکاگو سان تایمز گفت: «به نظر می رسد که این فیلم از اجرای فوق العاده واشنگتن لذت می برد». ایبرت سه ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و از بازیگران اصلی و مکمل و تنش فیلم تمجید کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.