دانلود فیلم
Fallen Leaves برگ افتاده

238 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 21487
10
/
7.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Fallen Leaves (برگ افتاده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Fallen Leaves (برگ افتاده) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم برگ های افتاده

انسا، یک زن مجرد است که در هلسینکی زندگی می کند. او با یک قرارداد در یک سوپرمارکت کار می کند و قفسه ها را مرتب می کند. هولاپا که به همان اندازه تنها و افسرده است به عنوان یک سندبلاست کار می کند و اغلب در محل کار مشروب می نوشد...

 

فیلم برگ های افتاده

 

عوامل ساخت فیلم Fallen Leaves

فیلم برگ های افتاده (فنلاندی: Kuolleet lehdet') یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و درام رمانتیک محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی آکی کائوریسماکی است. این بیستمین فیلم بلند کائوریسماکی و ادامه مجموعه پرولتاریا او است که در ابتدا به عنوان یک سه گانه برنامه ریزی شده بود و قبلاً شامل سایه هایی در بهشت ​​(1986)، آریل (1988) و دختر کارخانه کبریت سازی (1990) می شود.
در این فیلم بازیگرانی همچون آلما پیستی در نقش آنسا، جوسی واتانن در نقش هولاپا و نوپو کویوو در نقش لیزا هنرنمایی می کنند.
دوره زمانی فیلم نامشخص است و گفته می شود که در یک واقعیت جایگزین می گذرد. تقویم دیواری نشان داده شده در فیلم پاییز 2024 را نشان می دهد، اما اخباری که از رادیو روایت می شود در لحظات اولیه حمله روسیه به اوکراین در سال 2022 اتفاق می افتد. رادیوهای لوله ای، تلفن های ثابت و قطارهای قدیمی از جمله موارد دیگر در دنیای فیلم استفاده می شوند. همچنین حاوی چندین ارجاع به فیلم ها، از جمله «مردگان نمی‌میرند» جیم جارموش، «برخورد کوتاه» دیوید لین، و «لایم لایت» چارلی چاپلین است. این فیلم به عنوان یک تراژیک کمدی توصیف شده است.

 

فیلم Fallen Leaves

 

عملکرد فیلم برگ های افتاده

این فیلم در 22 مه 2023 در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد و برای رقابت برای نخل طلا در بخش اصلی رقابت انتخاب شد و در آنجا جایزه هیئت داوران را از آن خود کرد. برای دانلود فیلم Fallen Leaves 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در 15 سپتامبر 2023 در فنلاند اکران شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و توسط هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از پنج فیلم بین المللی برتر سال 2023 معرفی شد. این فیلم به عنوان ورودی فنلاند برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد و یکی از 15 فیلم فینالیست در فهرست نهایی دسامبر بود.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس 153 نقد، 98 درصد محبوبیت دارد و میانگین نمره آن 8.3 از 10 است. در متاکریتیک این فیلم نشان "تحسین جهانی" را دریافت کرد. دانلود فیلم Fallen Leaves 2023 به طرفداران ژانر درام و کمدی پیشنهاد میشه.
پیتر بردشاو از گاردین در نقد و بررسی فیلم پس از اکران خود در کن، نوشت که این فیلم "عاشقانه و شیرین است، به سبکی مرده که به هیچ وجه احساسات موجود در آن را تضعیف نمی کند یا به مسخره نمیگیرد و دارای نکاتی تند درباره سیاست معاصر است. " دین فلیشر کمپ، فیلمساز آمریکایی، فیلم را تحسین کرد و گفت: "کائوریسماکی داستان های صادقانه ای در مورد افراد برجسته می گوید که برای چیزهای اساسی مبارزه می کنند - غذا، سرپناه، وقار، عشق. اما خود فیلم ها کمدی هایی هستند که ما را تشویق می کنند به قهرمان های داستان بخندیم."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.