دانلود فیلم
The Taste of Things طعم چیزها

163 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 6752
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Taste of Things (طعم چیزها) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Taste of Things (طعم چیزها) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم طعم چیزها

آشپز یوجنی و رئیسش دودین بیش از 20 سال است که به یکدیگر علاقه پیدا کرده اند و عشق آنها باعث ایجاد غذاهایی می شود که برجسته ترین سرآشپزهای جهان را تحت تأثیر قرار می دهد. هنگامی که دودین با بی میلی یوژنی به تعهد داشتن مواجه می شود، شروع به پختن غذا برای او می کند...

 

عوامل ساخت فیلم The Taste of Things

فیلم طعم چیزها (فرانسوی: La Passion de Dodin Bouffant) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، رمانتیک و تاریخی محصول کشور فرانسه است. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی ترون آنه در سال 2023 منتشر شد. 
داستان آن در سال 1889 اتفاق می‌افتد. در این فیلم بازیگرانی همچون ژولیت بینوش در نقش اوژنی، بنویت ماگیمل در نقش دودین بوفانت، امانوئل سالینجر در نقش راباز و گالاتیا بلوگی در نقش ویولت هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم طعم چیزها

این فیلم در 24 مه 2023 در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن نمایش داده شد و برای رقابت برای نخل طلا در بخش اصلی رقابت انتخاب شد، جایی که تران آن هانگ برنده جایزه بهترین کارگردانی شد. برای دانلود فیلم The Taste of Things 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در 8 نوامبر 2023 در فرانسه اکران شد و به عنوان فیلم ورودی فرانسوی برای بهترین فیلم بلند بین المللی در نود و ششمین جوایز اسکار انتخاب شد.
فیلم The Taste of Things تحسین منتقدان را به دنبال داشت. نیویورک تایمز این فیلم را اینگونه توصیف کرد که "عناصر شادی و غم، شوخ طبعی و تنش، زیبایی و نور و سایه در یک تجربه کاملاً متعادل ترکیب می شوند". RogerEbert اشاره کرد که فیلم "به یک تعادل ظریف دست یافت" که "مانند حس کردن یک ترفند جادویی است". دانلود فیلم The Taste of Things 2023 به طرفداران ژانر درام و تاریخی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، بر اساس 163 نقد، این فیلم میانگین نمره 8.5 از 10 را در کنار 97 درصد امتیاز تایید بدست آورد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.