دانلود فیلم
Madame Web مادام وب

810 تعداد بازدید
User 3
10
/
4.66
AnimeList Rating
User 51527
10
/
3.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Madame Web (مادام وب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Madame Web (مادام وب) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم مادام وب

در سال 1973 در جنگل های پرو، یک تیم تحقیقاتی به رهبری ازکیل سیمز و همکار باردارش کنستانس وب، گونه ای ناشناس از عنکبوت را با خواص درمانی نادر کشف کردند. ازکیل به تیم خیانت می کند. یک قبیله بومی تلاش می کند تا کنستانس را نجات دهد، اما او اندکی پس از به دنیا آوردن کاساندرا می میرد. در سال 2003، کاساندرا، به همراه "کاسی" به عنوان امدادگر در شهر نیویورک در کنار همکارانش بن پارکر و اونیل کار می کند. در طول یک تماس خطرناک، Cassie در آب می افتد و تجربه نزدیک به مرگ را تجربه می کند. بن او را زنده می کند اما او شروع به تجربه رؤیا می کند. کم کم متوجه می شود که می تواند آینده را ببیند...

 

فیلم مادام وب

 

عوامل ساخت فیلم Madame Web

فیلم مادام وب (به انگلیسی: Madame Web) یک فیلم سینمایی در ژانر ابرقهرمانی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ منتشر شد که شخصیتی به همین نام کامیکس مارول را به نمایش می گذارد. این فیلم توسط Columbia Pictures و Di Bonaventura Pictures در همکاری با Marvel Entertainment و TSG Entertainment تولید و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است، این چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) است. این فیلم توسط S. J. Clarkson بر اساس فیلمنامه ای ساخته شده است که او با کلیر پارکر و تیم نویسندگی مت سازما و بورک شارپلس نوشته است. داکوتا جانسون در نقش اصلی و سیدنی سوینی، ایزابلا مرسد، سلست اوکانر، طاهار رحیم، مایک اپس، اما رابرتز و آدام اسکات در این فیلم بازی می کنند. داستان درمورد کاسی وب است که با گذشته اش روبرو می شود و همزمان تلاش می‌کند سه زن جوان را از دست مردی، نجات دهد.
سونی اولین بار توسعه یک فیلم مادام وب را برای دنیای مشترک خود تا سپتامبر 2019 آغاز کرد و سازما و شارپلس فیلمنامه را نوشتند. کلارکسون در می 2020 در اولین کارگردانی فیلم بلند خود به عنوان کارگردان ملحق شد و جانسون در اوایل سال 2022 به عنوان بازیگر انتخاب شد. خلاقان رویکردی مستقل و سختگیرانه را با فیلم در پیش گرفتند و آن را به یک فیلم هیجان انگیز تبدیل کردند. فیلمبرداری در اواسط ژوئیه 2022 آغاز شد و قبل از پایان سال به پایان رسید و در سراسر ماساچوست، از جمله بوستون و در شهر نیویورک و مکزیک انجام شد.

 

فیلم Madame Web

 

عملکرد فیلم Madame Web

فیلم مادام وب در 12 فوریه 2024 در Regency Village Theater در وست وود، لس آنجلس نمایش داده شد و در 14 فوریه در سراسر ایالات متحده اکران شد. برای دانلود فیلم Madame Web 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم توسط منتقدان مورد توجه قرار گرفت و در مقابل بودجه تولید 80 میلیون دلاری، 97 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.
مادام وب نقدهای منفی را از منتقدان دریافت کرد که آن را به عنوان یک "به هم ریختگی شرم آور" و "بدترین فیلم کمیک بوکی" تا کنون معرفی کردند. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم تنها 12 درصد تایید شد و بر اساس نقد 230 منتقد میانگین نمره 3.4 از 10 را دریافت کرد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «رویکرد جدی مادام وب به داستان اصلی شخصیت عنوان جذابیت خاصی دارد، اما طرح قابل پیش بینی و اجرای ناهموار آن یک ماجراجویی ابرقهرمانی فراموش نشدنی (از نوع بد) را ایجاد می کند». متاکریتیک نیز به این فیلم امتیاز 26 از 100 را بر اساس نقد 51 منتقد داد که نشان دهنده نقدهای "به طور کلی نامطلوب" است. اگر صرفا به دنبال یک سرگرمی آخر هفته ای هستید و به فیلم های ابرقهرمانی علاقمندید بهتون دانلود فیلم Madame Web 2024 پیشنهاد میکنم. Lovia Gyarkye از هالیوود ریپورتر گفت که این فیلم «حتی کمترین انتظارات را برآورده نمی کند» پیتر تراورز از ABC News این فیلم را بدترین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی نامید و آن را "خدای افتضاح" و "کسل کننده" نامید. نیویورک تایمز نوشت که "داستان پوچ است، دیالوگ ها با صدای بلند خرخر می کنند، دعواها بدون الهام هستند"، اگرچه او خاطرنشان کرد که جانسون "کاملاً از مزخرفاتی که در اطراف او می چرخد جدا شده است".

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-14 09:17:40
    یعنی عاشق اینم که بچه ها فقط برای ا نیمه نظر میدن باباجون تورو خدا برای فیلم هم نظر بدین
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.