دانلود فیلم
Kung Fu Panda 4 پاندای کونگ فو کار 4

2008 تعداد بازدید
User 7
10
/
6.42
AnimeList Rating
User 43699
10
/
6.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 4 (پاندای کونگ فو کار 4) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم انیمیشن Kung Fu Panda 4 (پاندای کونگ فو کار 4) با زیرنویس فارسی

خلاصه انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

پو، اکنون به عنوان جنگجوی اژدها، به پدر خوانده‌اش، آقای پینگ و پدر بیولوژیکیش لی شان، کمک می کند تا رستوران جدید خود را باز کنند. همزمان استاد شیفو از او می خواهد تا پیشرفت کند و رهبر معنوی دره صلح شود. این بدان معناست که پو دیگر نمی تواند جنگجوی اژدها باشد و باید یک نامزد مناسب برای جانشینی او پیدا کند.

 

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

 

عوامل ساخت فیلم Kung Fu Panda 4

فیلم پاندای کونگ فو کار ۴ (به انگلیسی: Kung Fu Panda 4) یک فیلم سینمایی انیمیشن کمدی و هنرهای رزمی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ توسط کمپانی DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شده است. این چهارمین قسمت از مجموعه پاندای کونگ فو کار و دنباله پاندای کونگ فو کار 3 (2016) است. کارگردانی این فیلم بر عهده مایک میچل، کارگردانی مشترک استفانی ما استاین، نویسندگی دارن لمکه و تیم نویسندگی جاناتان آیبل و گلن برگر و تهیه کنندگی ربکا هانتلی بوده است. در این فیلم، پو، که باید جانشین خود را به عنوان جنگجوی اژدها جدید پیدا کند و آموزش دهد، با روباه راهزن متحد می شود تا جادوگر شیطانی، آفتاب پرست را شکست دهد.
نلسون در آگوست 2018 گفت که برای ساخت قسمت چهارم آماده است. دریم ورکس به طور رسمی چهارمین فیلم را در آگوست 2022 تایید کرد. آهنگساز هانس زیمر، که برای سه قسمت قبلی، دو قسمت اول با جان پاول و سومی به تنهایی آهنگ ساخته بود کرده بود، به عنوان آهنگساز در کنار استیو مازارو، همکار همیشگی خود، بازگشت.

 

فیلم Kung Fu Panda 4

 

عملکرد فیلم پاندای کونگ فو کار ۴

انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 در سوم مارس 2024 در تئاتر AMC 14 در گروو در لس آنجلس اکران شد. این فیلم عمدتاً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و 108 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت و تبدیل به هشتمین فیلم پرفروش سال 2024 تا الان شد. برای دانلود فیلم Kung Fu Panda 4 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع‌آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید ۷۱ درصد را بر اساس نقد ۱۱۳ منتقد، با میانگین نمره ۶ از ۱۰ بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «پاندای کونگ فوکار ۴ سرگرمی های چشم نواز کافی برای حفظ طرفداران جوان این فرنچایز ارائه می کند، اگرچه احساس می شود که جذابیت های این مجموعه در حال تمام شدن است.» متاکریتیک به این فیلم بر اساس نظر 30 منتقد، امتیاز 56 از 100 را اختصاص داده که نشان دهنده نقدهای "مختلط یا متوسط" است. 
اوون گلیبرمن از ورایتی به طرز نامطلوبی این فیلم را با فیلم های قبلی اش مقایسه کرد و نوشت: "حتی پس از 16 سال از ماجرا های پو، شما می خواهید صدای جک بلک را بشنوید که با آن شور و نشاط هول آمیز جوانی شارژ شده است، نه هاله قدیمی تر و عاقلانه ای که او در اینجا به وجود می آورد. همچنین ای کاش فیلم شوخی های بهتری داشت. کارگردانان جنگ‌های اکشن را با آزادی ای که انیمیشن ممکن می‌سازد به صحنه نمی‌برد. پو کارایی که باید انجام بده رو انجام میده ولی متاسفم، جذابیت این سری رو به اتمام است." دانلود فیلم Kung Fu Panda 4 به طرفداران قدیمی ماجرا های پو و استاد شیفو پیشنهاد ویژه میشه.
به طور مشابه، اودی هندرسون از The Boston Globe نسبت به سکانس های اکشن فیلم ابراز ناامیدی کرد. کریستی لمیر، در نقد خود برای RogerEbert، کونگ فو پاندای 4 نوشت: «این فیلم در تلاش است تا وجودش را توجیه کند. هم فاقد هنر ظریف و هم شوخ طبعی گرم است. حس ظریف معنوی انیمیشن مدت هاست که از بین رفته است. در جای خود، سکانس های اکشن دیوانه کننده قرار دارند.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-01-24 18:01:57
    بهترین سه گانه تاریخ انیمیشن رو داشت این اثر امیدوارم نسخه ۴م هم به اندازه قبلیا و حتی بهتر باشه
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.