دانلود فیلم
All of Us Strangers همه ما غریبه ها

385 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 40808
10
/
7.7
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم All of Us Strangers (همه ما غریبه ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم All of Us Strangers (همه ما غریبه ها) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم همه ما غریبه ها

آدام، فیلمنامه نویس تلویزیونی، تنهایی در لندن زندگی می کند. او در آپارتمان برج خود، همسایه مستش هری را ملاقات می کند که می خواهد برای یک شب او را به خانه اش دعوت کند. آدام با اکراه می پذیرد...

 

عوامل ساخت فیلم All of Us Strangers

فیلم همه ما غریبه ها (به انگلیسی: All of Us Strangers) یک فیلم سینمایی در ژانر فانتزی و عاشقانه محصول بریتانیا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی اندرو هیگ منتشر شد که بر اساس رمانی به نام غریبه ها نوشته تایچی یامادا در سال ۱۹۸۷ ساخته شده است. این دومین اقتباس بلند رمان، پس از فیلم ژاپنی The Discarnates (1988) است. اندرو اسکات، پل مسکال، جیمی بل و کلر فوی در این فیلم هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم همه ما غریبه ها

فیلم All of Us Strangers در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در تاریخ 31 آگوست 2023 به نمایش درآمد و در 26 ژانویه 2024 توسط سرچ لایت پیکچرز در بریتانیا اکران شد. برای دانلود فیلم All of Us Strangers 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم در نهایت نقدهای مثبتی دریافت کرد و توسط National National به عنوان یکی از 10 فیلم مستقل برتر سال 2023 معرفی شد. همچنین جایزه هیئت بازبینی و شش نامزدی جایزه بفتا را به دست آورد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 96 درصد را بر اساس نقد 252 منتقد، با میانگین نمره 8.8 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت نوشتند: «پروژه همه ما غریبه ها، غم و اندوه عمیق و عشق را از طریق دریچه ای خارق العاده بررسی می کند که بیننده کاملا می تواند حس کند همه این ها بر اساس احساسات انسانی است.» متاکریتیک، به فیلم امتیاز 90 از 100 را اختصاص داد که نشان دهنده "تحسین جهانی" است. 
ادگار رایت، فیلمساز، فیلم را تحسین کرد و گفت: "من از کاری که اندرو در این فیلم موفق به انجام آن شد، می ترسم. این مدرکی واقعی بر هنر اوست که او توانست فیلمی بسیار شخصی، احساسی و پرطنین بسازد، اما همچنین اگر چه یک داستان سنتی ارواح ممکن است با یک نت غمگین یا شوکه کننده به پایان برسد، اما این واقعیت که اندرو تونست لحظه ای از زیبایی بی نهایت را برای ما به ارمغان بیاورد، باید گرامی داشته شود.» دانلود فیلم All of Us Strangers 2023 به طرفداران ژانر فانتزی و عاشقانه پیشنهاد می شود.
این فیلم در جوایز فیلم مستقل بریتانیا در سال 2023 برنده هفت جایزه از جمله بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.