دانلود فیلم
Love at First Sight عشق در نگاه اول

246 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 32000
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Love at First Sight (عشق در نگاه اول) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Love at First Sight (عشق در نگاه اول) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم عشق در نگاه اول

یک دختر 20 ساله از پرواز خود در فرودگاه جی اف کندی جا میماند و با پسر جوان بریتانیایی آشنا می شود که ممکن است عشق واقعی او باشد...

 

عوامل ساخت فیلم Love at First Sight

فیلم عشق در یک نگاه یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ونسا کاسویل و نویسندگی کیتی لاوجوی منتشر شد که بر اساس رمان «احتمال آماری عشق در نگاه اول» نوشته جنیفر ای اسمیت در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون هیلی لو ریچاردسون در نقش هادلی سالیوان، بن هاردی در نقش الیور جونز، راب دیلینی در نقش اندرو سالیوان و کاترینا ناره در نقش شارلوت هنرنمایی می کنند. این فیلم برای اولین بار در نتفلیکس در تاریخ 15 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد.
 

عملکرد فیلم عشق در نگاه اول

در آوریل 2022، نتفلیکس حقوق جهانی این فیلم را خریداری کرد. عشق در نگاه اول در نتفلیکس در 15 سپتامبر 2023 منتشر شد. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 73 درصد را بر اساس نقد 48 منتقد، با میانگین نمره 6.3 از 10 بدست آورد. برای دانلود فیلم Love at First Sight 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن این وب سایت چنین نوشت: «عشق در نگاه اول با ترفند روایی عجیب و غریب خود و شیمی جذابش، لذت زیادی را به وجود می‌ آورد؛ اگرچه فیلم نامه ای ضعیف تا حدودی این فیلم را پایین می کشد، اما در مجموع این یک کمدی عاشقانه بالاتر از حد متوسط است. در متاکریتیک، فیلم بر اساس بررسی‌های 11 منتقد، نمره 55 از 100 را دارد که نشان دهنده «مختلط یا متوسط» است. دانلود فیلم Love at First Sight 2023 به طرفداران ژانر کمدی و عاشقانه پیشنهاد می شود.
هیچ نوع پیچ و تابی در اینجا وجود ندارد شما فقط به جریانی بروید که می دانید هدف نهایی همونه. پروسه داستان چیزیه که آن را بهتر می کند. این فیلم لحن آرامی دارد. مثل این است که در حالی که در پتوی خود جمع شده اید به آتش نگاه کنید و هزاران بار شکلات داغ خود را مزه کنید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.