دانلود فیلم
Biosphere زیست کره

137 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 2022
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Biosphere (زیست کره) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Biosphere (زیست کره) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم زیست کره

پس از یک آخرالزمان جهانی که تقریباً همه انسان ها را کشته است، تنها دوستان دوران کودکی بیلی، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا، و ری، دانشمند و مشاور سابق بیلی زنده میمونن. این دو مرد روی زمین باید برای نجات بشریت سازگار شوند و تکامل یابند.

 

عوامل ساخت فیلم Biosphere

فیلم زیست کره (به انگلیسی: Biosphere) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی مل اسلین (در اولین کارگردانی بلند مدت او) و نویسندگی اسلین و مارک دوپلاس منتشر شد. در این فیلم استرلینگ کی. براون در نقش ری و مارک دوپلاس در نقش بیلی هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم زیست کره

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 80 درصد را بر اساس نقد 90 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست آورد. انجمن وب سایت چنین نوشتند: «علم آنچنان به مضامین متفکرانه این فیلم پاسخ نمی دهد، اما اغلب با تعامل جذاب بین سرنخ های فیلم که به خوبی تطبیق داده شده اند، خنثی می شود». متاکریتیک به این فیلم امتیاز 59 از 100 را که نشان دهنده نظرات عموما "مختلط یا متوسط" است، اختصاص داده است. جان دیفور از هالیوود ریپورتر آن را به عنوان "یک فیلم بقای پسا آخرالزمانی در کنار طنز دوستانه" و "یک تصویر مرموز و خنده دار" توصیف کرد. میک لاسال از سانفرانسیسکو کرونیکل اظهار داشت که «فیلم در طول سفر داستانش خواب آلود و تکراری است و بینندگان را در موقعیتی قرار می دهد که همیشه دو قدم جلوتر از آن باشند.»

این فیلم در سپتامبر ۲۰۲۲ در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۲ به نمایش درآمد و در ۷ جولای ۲۰۲۳ اکران شد. برای دانلود فیلم Biosphere 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
بیلی رئیس جمهور سابق ایالات متحده و مشاور علمی او، ری، آخرین دو انسان زنده هستند که در یک سیستم سازگار با محیط زیست ساخته شده زنده می مانند، اما وقتی آخرین ماهی ماده آنها می میرد، مجبور می شوند وضعیت خود را دوباره ارزیابی کنند. شیمی بین این زوج عالی بود و یکی از نقاط قوت فیلم بود. دانلود فیلم Biosphere 2023 به طرفداران ژانر کمدی و علمی تخیلی پیشنهاد می شود.
اول از همه، کاملاً می توانم بفهمم که چرا برخی از مردم از این فیلم متنفر شدند. این فیلمی است که واقعاً برای همه مناسب نیست. نه حرفمو عوض می کنم. مسلماً برای بیشتر افراد مناسب نیست، اما من فیلم عجیب و غریب را هرازگاهی دوست دارم، و این واقعا فیلم عجیب و غریب و بسیار متفاوتی بود. داستان فوق العاده و عجیب است، قطعاً ارتباط زیادی با این روزگار داشت، صحبت های زیادی درباره جنسیت و مردانگی می شد، اما موعظه نمی کند. این پروژه ترکیبی عجیب از درام، علمی تخیلی، فانتزی و کمدی است. موارد زیادی وجود داشت که من هنگام تماشا از خنده منفجر می شدم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.