دانلود فیلم
Aporia آپوریا

108 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1503
10
/
5.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Aporia (آپوریا) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Aporia (آپوریا) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم آپوریا

سوفی هشت ماه پس از مرگ همسرش مالکوم، از افسردگی شدید رنج می برد و روابط تیره و تاری با دخترش رایلی دارد. او همچنین از اینکه داربی برینکلی، راننده مستی که مالکوم را زده و کشته است، برای کشتن او محکوم نشده ناامید است. بهترین دوست مالکوم، فیزیکدان جابر کریم، ماشینی را به سوفی نشان می دهد که با مالکوم ساختند و قرار بوده ماشین زمان باشه.

 

عوامل ساخت فیلم Aporia

فیلم آپوریا یک فیلم سینمایی در ژانر علمی و تخیلی محصول سال ۲۰۲۳ به نویسندگی و کارگردانی جرد موشه است که جودی گریر در نقش زنی بازی می کند که تلاش می کند گذشته را تغییر دهد. زمانی که شوهرش توسط یک راننده مست کشته شد. در این فیلم بازیگرانی همچون جودی گریر در نقش سوفی رایس، ادی گاتگی در نقش مالکوم رایس، پیمان معادی در نقش جابر کریم وفیث هرمن در نقش رایلی رایس هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Aporia

آپوریا اکثراً نقدهای مثبتی دریافت کرد. اللخصوص درمورد بازی بازیگران تونست از تحسین خاصی برخوردار بشه. این فیلم در پنجاه و یکمین جوایز ساترن برای جایزه کیوان برای بهترین فیلم مستقل نامزد شد. پس از نمایش جهانی آن در جشنواره بین المللی فیلم فانتزی 2023، از 11 آگوست 2023 اکران محدودی داشت. برای دانلود فیلم  Aporia 2023 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
ایده و چرخش داستانی در ژانر کلیشه ای سفر در زمان چیزی بود که برایم جالب شد و باعث شد تا آخر فیلم را تماشا کنم، اما متأسفانه، این فیلم فرصت بزرگی را برای استفاده از مفهوم خوب و داستان جالبش از دست داد. آنچه در ادامه می آید روندی ملایم، کسل کننده، تکراری است. احساس می کردم پر از حفره های داستانی است که سوالات بی پاسخ زیادی به جا می گذارد. دانلود فیلم Aporia 2023 به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد می شود.
روایت مدام به صورت دایره ای می چرخید، اما به جز نتایج مورد انتظار، مطالب جذاب تری پیدا نمی کرد. بنابراین مطمئن نیستم که منتقدان چه فیلمی را دیدند که این نمره تا این حد بالا را به اون دادن، اما من چیزی را که فیلمساز می فروخت، نمی خریدم و مطمئناً از صرف 104 دقیقه آهسته برای رسیدن به پایان مشخص لذت چندانی نبردم.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.