دانلود فیلم
Sunshine آفتاب

112 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 266912
10
/
7.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Sunshine (آفتابی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Sunshine (آفتابی) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم آفتاب

در سال 2057 خورشید در حال مرگ است و زمین در حال یخ زدن است. مسئولیت بزرگ نجات خورشید به تیمی از فضانوردان واگذار شده است. اما وقتی حادثه ای رخ می دهد و جان اعضای خدمه به خطر می افتد، اوضاع به سمت تیر و تاری می رود.

 

عوامل ساخت فیلم Sunshine

فیلم آفتاب (به انگلیسی: Sunshine) یک فیلم سینمایی در ژانر علمی تخیلی و هیجان انگیز به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی الکس گارلند است که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. داستان در سال 2057 اتفاق می افتد. این فیلم گروهی از فضانوردان را دنبال می کند که در یک ماموریت خطرناک برای دوباره روشن کردن خورشید خودشون رو به خطر می‌اندازند. از بازیگران این گروه کیلیان مورفی، کریس ایوانز، رز برن، میشل یو، کلیف کورتیس، تروی گاریتی، هیرویوکی سانادا، بندیکت وانگ، چیپو چانگ و مارک استرانگ می باشند. کارگردان گروهی از بازیگران بین المللی را برای این فیلم انتخاب کرد و به بازیگران اجازه داد تا با هم زندگی کنند و با موضوعات مرتبط با نقش هایشان آشنا شوند. این فیلم محصول مشترک استودیوهای فیلم سینمایی Moving Picture Company، DNA Films، UK Film Council و Ingenious Film Partners بود. 
بویل و گارلند به مدت یک سال روی فیلمنامه کار کردند، سال دوم را صرف آماده کردن و تولید کردند، سه ماه فیلمبرداری کردند و سال سوم را صرف ویرایش و تکمیل جلوه های بصری برای Sunshine کردند. پس از اتمام فیلمبرداری برای Sunshine، بویل گفت که او ژانر علمی تخیلی را دوباره بررسی نخواهد کرد و تولید را به عنوان یک تجربه روحی خسته کننده یاد کرد.

 

عملکرد فیلم آفتاب

فیلم Sunshine به بررسی فیزیک، علم و دین می پردازد. این فیلم پس از اکران گسترده در سینماها، نامزدی جوایز متعددی و تحسین بازیگری، کارگردانی و تولید به دست آورد. همچنین برنده جایزه بهترین دستاورد فنی برای طراح تولید مارک تیلدزلی از جوایز فیلم مستقل بریتانیا شد. موسیقی فیلم توسط جان مورفی و گروه الکترونیک Underworld ساخته شد و توسط گروه موسیقی فاکس در 25 نوامبر 2008 منتشر شد. برای دانلود فیلم Sunshine 2007 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فیلم آفتاب در 6 آوریل 2007 در بریتانیا و در 20 ژوئیه 2007 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم در مدت دوازده هفته در بریتانیا 3.2 میلیون پوند درآمد داشت‌ با بودجه 40 میلیون دلاری، در نهایت به 32 میلیون دلار فروش در سراسر جهان رسید. این فیلم قبل از نمایش اولیه برای عموم، عموماً با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد، اما یک شکست در گیشه به حساب اومد.
در وب سایت جمع آوری نقد راتن تومیتوز این فیلم بر اساس 169 نقد، میانگین نمره 6.80 از10 را به همراه امتیاز تایید ۷۶ درصدی بدست آورد. دانلود فیلم Sunshine 2007 به طرفداران ژانر علمی تخیلی پیشنهاد می شود. این فیلم شرط دوگانه لازم برای تبدیل شدن به یک فیلم علمی تخیلی کلاسیک خوب را برآورده می کند: تصاویری خیره کننده با اکشن هوشمند.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.