دانلود فیلم
The Immigrant مهاجر

72 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 33733
10
/
6.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Immigrant (مهاجر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم The Immigrant (مهاجر) بدون سانسور با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم مهاجر

اوا سیبولسکی و خواهرش ماگدا در جستجوی زندگی بهتر از لهستان به نیویورک مهاجرت می کنند. با این حال، خواهران در جزیره الیس از همدیگر جدا می شوند و اوا مجبور به تن فروشی می شود...

 

عوامل ساخت فیلم The Immigrant

فیلم مهاجر (به انگلیسی: The Immigrant) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۳ به کارگردانی جیمز گری با بازی ماریون کوتیار، خواکین فینیکس و جرمی رنر ساخته شد. کارگردان جیمز گری گفت که The Immigrant تقریبا 80 درصد بر اساس خاطرات پدربزرگ و مادربزرگ من است که در سال 1923 به ایالات متحده آمدند و او آن را به عنوان "شخصی ترین و زندگی نامه ای ترین فیلم من تا به امروز" توصیف کرد. 
جیمز گری این فیلم را برای ماریون کوتیار و واکین فینیکس نوشت. او اظهار داشت که اگر آنها نمی خواستند در این فیلم همکاری کنند، مطمئن نیست که آن را می ساخت. به گفته گری در دهه 1920، زنانی که سعی می کردند به تنهایی وارد ایالات متحده شوند، به طور خاص به این دلیل که هدف فحشا بودند، اجازه ورود پیدا نمی کردند، اما از طریق رشوه دادن، دلال های حیله گر این قوانین را دور می زدند. و بنابراین یک ایده فیلم متولد شد. گری گفت که هرگز فیلمی با این موضوع ندیده است. 
از آنجایی که گری حدود 20 صفحه دیالوگ به زبان لهستانی نوشت، کوتیار مجبور شد لهستانی را بیاموزد تا نقش را بازی کند و انگلیسی را با لهجه معتبر لهستانی صحبت کند. کوتیار تنها دو ماه فرصت داشت تا دیالوگ های لهستانی خود را یاد بگیرد. فیلمبرداری اصلی فیلم در 27 ژانویه 2012 در شهر نیویورک با عنوان پروژه "زندگی کم" آغاز شد.

 

عملکرد فیلم مهاجر

در ژوئن 2012، شرکت Weinstein حقوق توزیع ایالات متحده را به دست آورد. اگرچه فیلم به موقع برای جشنواره فیلم تورنتو در سال 2012 به پایان رسید، توزیع کننده آمریکایی The Weinstein Company اصرار داشت که آن را تا کن 2013 به تاخیر بیندازد و هاروی واینستین امیدوار بود که بتواند کارگردان را متقاعد کند که پایان را تغییر دهد. جیمز گری پایان را تغییر نداد و فیلم در سال 2014 در ایالات متحده منتشر شد. برای دانلود فیلم The Immigrant 2013 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فیلم مهاجر اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم کن در سال 2013 انجام داد و در آنجا برای نخل طلا رقابت کرد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. بازی کوتیار برنده جایزه انجمن ملی منتقدان فیلم برای بهترین بازیگر زن، جایزه حلقه منتقدان فیلم نیویورک برای بهترین بازیگر زن و جایزه انجمن منتقدان فیلم تورنتو برای بهترین بازیگر زن شد. دانلود فیلم The Immigrant 2013 به طرفداران ژانر درام پیشنهاد میشه.
فیلم مهاجر به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. Rotten Tomatoes بر اساس 111 نقد، با میانگین نمره 7.45 از 10، امتیاز تایید 86 درصد را به فیلم اختصاص داده است. مایکل فیلیپس از مجله تریبون شیکاگو این فیلم را به عنوان «راضی کننده ترین فیلم گری تا به امروز» توصیف کرد. کلاب آن را به عنوان یک «شاهکار آمریکایی» ستود و مدعی شد: «گری در میان فیلمسازان اصلی این کشور مورد قدردانی قرار نمی گیرد؛ فیلم های او ارزش و تاریخ یک قرن آمریکایی را به یک فیلم تبدیل می‌کند.»
برایان کلارک از فیلم Twitch نقدی متفاوت به فیلم داد و اظهار داشت: «در حالی که فیلم دارای بازی های عالی است، روایت و درام کلی فاقد وحشیگری، شتاب و شدت آثار دیگر گری است».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.