دانلود فیلم
Walk the Line سر به راه باش

98 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 265509
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Walk the Line (سر به راه باش) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم Walk the Line (سر به راه باش) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم سر به راه باش

جون کارتر به عنوان یک خواننده سبک کانتری شهرت قابل توجهی به دست می آورد. بعد از اون عاشق خواننده سرشناس جانی کش می شود. اما رابطه عاشقانه آنها با اعتیاد او به مواد مخدر به شدت چالش برانگیز می شود.

 

عوامل ساخت Walk the Line

فیلم سر به راه باش یک فیلم سینمایی در ژانر درام و زندگی نامه ای محصول کشور آمریکا است. این فیلم به کارگردانی جیمز منگولد در سال ۲۰۰۵ منتشر شد. سر به راه باش زندگی اولیه کش، عشق او با جون کارتر خواننده، صعودش به صحنه موسیقی کانتری و اعتیادش به مواد مخدر را دنبال می کند. واکین فینیکس در نقش کش، ریس ویترسپون در نقش کارتر، جینیفر گودوین در نقش همسر اول کش ویویان لیبرتو و رابرت پاتریک در نقش پدر کش بازی می کنند.
این فیلم تا حدی بر اساس دو زندگینامه بود که هر دو با هم انتخاب و ترکیب شدند: مرد سیاهپوش (1975) و نقد: زندگینامه (1997)، اگرچه فیلم "در قلمروی دردناکی که آقای کش به سختی زندگی کرده بود، غرق می شود."
فینیکس قبلا با کش ملاقات کرده بود. هنگامی که فینیکس فیلمنامه را خواند، احساس کرد حداقل ده بازیگر دیگر وجود دارند که در این نقش بهتر خواهند بود. ویترسپون برای آماده شدن برای نقش خود در نقش جون کارتر، ویدئوهای این خواننده را چندین بار تماشا کرد. او همچنین به آواز خواندن و قصه گفتن او گوش می داد تا صدایش را شبیهش کند.

 

عملکرد فیلم سر به راه باش

فیلم Walk the Line در 18 نوامبر 2005 در 2961 سینما اکران شد. درآمد این فیلم مجموعاً 186.4 میلیون دلار شد که بسیار بالاتر از بودجه 28 میلیون دلاری بود که آن را به یک موفقیت در گیشه تبدیل کرد. تا زمانی که فیلم Straight Outta Compton در سال 2015 منتشر شود، این فیلم پردرآمدترین فیلم زندگینامه موسیقی تاریخ بود. برای دانلود فیلم Walk the Line 2005 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. در هفتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار، ویترسپون برنده بهترین بازیگر زن شد، در حالی که این فیلم نامزد بهترین بازیگر مرد (فینیکس)، بهترین صداگذاری، بهترین طراحی لباس و بهترین تدوین نیز شد.
فیلم Walk the Line در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes بر اساس 210 بررسی، با میانگین نمره 7.20 از 10، دارای امتیاز تأیید 82 درصد است. در انجمن منتقدان این وبسایت آمده است: «بازی های عالی و معتبر و ظرافت های احساسی، افسانه جانی کش را با طراوت به تصویر می کشد که واقعا تماشای آن لذت بخش است.» دانلود فیلم Walk the Line 2005 به طرفداران ژانر درام و موزیکال پیشنهاد ویژه میشه.
راجر ایبرت، ویترسپون را به خاطر "انرژی بی حد و حصر" اش تحسین کرد و پیش بینی کرد که او برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن خواهد بود. ایبرت در رابطه با فونیکس نوشت: "با شناخت کم و بیش آلبوم های جانی کش، چشمانم را بستم تا روی موسیقی متن فیلم تمرکز کنم و به این نتیجه رسیدم که بله، این صدای جانی کش بود که به آن گوش می دادم."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.