دانلود فیلم
Road House کافه بین راهی

608 تعداد بازدید
User 4
10
/
8.25
AnimeList Rating
User 93479
10
/
6.2
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Road House
دانلود فیلم Road House

خلاصه فیلم کافه بین راهی

دالتون، مبارز سابق یو اف سی، به عنوان یک جفت‌ باز در یکی از جاده های فلوریدا کیز مشغول به کار می شود، اما متوجه می شود که این بهشت با چیزی که به نظر می رسد بسیار متفاوت است...

 

عوامل ساخت فیلم کافه بین راهی

فیلم Road House یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی داگ لیمان بر اساس فیلمنامه ای از آنتونی باگاروزی و چاک موندری منتشر شد. فیلم Road House بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال 1989 است. در این فیلم بازیگرانی همچون جیلنهال در نقش الوود دالتون، دانیلا ملکیور در نقش الی، کانر مک گرگور در نقش ناکس و بیلی مگنوسن در نقش بن برانت هنرنمایی می کنند.
فیلمبرداری در جمهوری دومینیکن در 23 اوت 2022 آغاز شد. جوئل سیلور همان طور که نسخه قبلی را ساخت، تهیه کننده این فیلم هم است.

 

عملکرد فیلم Road House

فیلم کافه بین راهی اولین نمایش جهانی خود را در 8 مارس 2024 در South by Southwest به عنوان فیلم شب افتتاحیه داشت و توسط Amazon MGM Studios از طریق Prime Video در 21 مارس 2024 منتشر شد. برای دانلود فیلم Road House 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم در 16 مارس 2024 در 17 سینما که توسط سرویس تبادل ارتش و نیروی هوایی اداره می شد اکران شد. لیمان یک سرمقاله در Deadline Hollywood نوشت و از آمازون به دلیل دور زدن اکران گسترده فیلم پس از خرید MGM و اعلام سرمایه گذاری 1 میلیارد دلاری برای اکران 12 تا 15 فیلم در سال در سینما ها انتقاد کرد. او نوشت که در اعتراض به نمایش فیلم در SXSW شرکت نخواهد کرد. در 27 فوریه 2024، فیلمنامه نویس اصلی نسخه 1989، آر. لنس هیل، از MGM و آمازون به دلیل نقض حق چاپ شکایت کرد و همچنین استودیو را به استفاده از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی بازیگران برای تکمیل پروژه در طول SAG-AFTRA 2023 متهم کرد. دانلود فیلم Road House 2024 به طرفداران ژانر اکشن پیشنهاد میشه.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 63 درصد را براساس نظر 128 منتقد، با میانگین نمره 5.6 از 10 بدست آورد. Metacritic، امتیاز 59 از صد را به فیلم اختصاص داد. که نشان دهنده بررسی های عموما "مختلط یا متوسط" است. منتقد Owen Gleiberman از Variety نقد مثبتی برای فیلم نوشت: «اگر اولین Road House یک فیلم خوب از چاک نوریس بود، فیلم جدید چیزی به مراتب عجیب تر است - چیزی شبیه فیلم جیسون استاتهام به کارگردانی جاناتان دمی». او همچنین فکر می‌کرد که اگر در سینما ها اکران می شد می توانست «یک ضربه قاطع» باشد. کریستین زیلکو از IndieWire به آن نمره B داد و از اجرای جیلنهال و مک گرگور تمجید کرد. او نقد خود را با این جمله به پایان رساند: "در مجموع، این Road House یک به روز رسانی مناسب برای نسخه قبلی خود است. نه به این دلیل که بهتر است، یا حتی به این دلیل که کاملاً مشابه است، بلکه به این دلیل که با همان حماقت ناخودآگاه پیش میرود».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.