دانلود فیلم
The Brothers and Sisters of the Toda Family برادران و خواهران خانواده تودا

102 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 1431
10
/
7.3
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Brothers and Sisters of the Toda Family
دانلود فیلم The Brothers and Sisters of the Toda Family
  • نوع فیلم
  • پخش از N/A
  • وضعیت منتشر شده
  • مدت زمان 105 دقیقه
  • سال ساخت 1941
  • زبان(ها) ژاپنی
  • کشور(ها) ژاپن
  • درجه بندی سنی N/A
  • ژانرها درام
  • تاریخ انتشار 1361/2/21
  • کارگردان(ها) Yasujirô Ozu

خلاصه فیلم برادران و خواهران خانواده تودا

خانواده طبقه بالای تودا، شصت و نهمین سالگرد تولد پدرشان شینتارو را با یک عکس یادگاری در فضای باز جشن می گیرند. متأسفانه مدت کوتاهی پس از اون روز عکاسی، پدر دچار حمله قلبی مرگبار می شود. پس از مرگ او، پسر بزرگش Shin'ichiro اعلام می کند که از آنجایی که پدرشان ضامن شرکتی که ورشکسته شده، بوده، آنها باید به پرداخت بدهی های آن شرکت کمک کنند.

 

عوامل ساخت فیلم Brothers and Sisters of the Toda Family

فیلم برادران و خواهران خانواده تودا (戸田家の兄妹) یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور ژاپن محصول سال ۱۹۴۱ به کارگردانی یاسوجیرو اوزو است. در این فیلم بازیگرانی همچون میکو تاکامین در نقش ستسوکو تودا، شین سابوری در نقش شوجیرو تودا، هیدئو فوجینو در نقش شینتارو تودا و فومیکو کاتسوراگی در نقش خانم تودا هنرنمایی می کنند.
برادران و خواهران خانواده تودا اولین فیلم اوزو پس از سه سال وقفه بود. اوزو که از دستمزد پرداخت شده توسط استودیو فیلم شوچیکو راضی نبود، به رئیس شرکت شیرو کیدو مراجعه کرد و درخواست افزایش حقوق کرد، که کیدو آن را مشروط به نتیجه و درآمد فیلم بعدی خود کرد. او در طول فیلمبرداری، شوچیکو اوزو را تحت فشار قرار داده بود.
فیلم برادران و خواهران خانواده تودا به عنوان «بهترین فیلم سال» توسط کینما جونپو و اولین موفقیت اوزو در باکس آفیس بدل شد.

 

عملکرد فیلم برادران و خواهران خانواده تودا

این فیلم در تاریخ اول مارچ سال 1941 در کشور ژاپن منتشر شد و پس از 41 سال در تاریخ یازده می سال 1982 در امریکا به روی پرده رفت. تونی رینز «Brothers and Sisters of the Toda Family» را یکی از پیچیده ترین درام های خانوادگی اوزو توصیف می کند. طبق معمول، جهت و ترکیب بندی بی نقص، بدون شکوفایی بصری غیرضروری طراحی شدند و از زوایای پایین و ثابتی که امضای کار اوزو هست، استفاده می شود. برای دانلود فیلم Brothers and Sisters of the Toda Family 1941 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. 
داستان دوباره به آرامی جریان دارد و فضای تنفس فراوانی برای بینندگان وجود دارد. اگرچه روایت شلوغ تر و زمان اجرا کوتاه تر است اما این به این معنی نیست که سرعت آن نسبت به داستان توکیو سریع تر است. 
برخی از صحنه های بی سر و صدا بین اعضای خانواده وجود دارد که به خوبی نشان دهنده رابطه از بین رفته میون آنها در هنگام تلاش برای زندگی در زیر یک سقف است. دانلود فیلم Brothers and Sisters of the Toda Family 1941 به طرفداران فیلم های اوزو و به طور کلی فیلم های ژاپنی قدیمی با ژانر درام پیشنهاد میشه. لحظات تاثیرگذاری نیز وجود دارد. من به خصوص صحنه های بین مادربزرگ و نوه را دوست داشتم. دومی ساده و بی ادب است، اما به وضوح به مادربزرگ خود علاقه زیادی دارد و او از بودن در کنار او لذت می برد، بنابراین تعامل آنها شیرین است. تنها مشکل من با فیلم مربوط به قسمت پایانی بود. بازگشت شوجیرو، سرزنش خواهر و برادرهایش و تلاش هایی که برای بهبود وضعیت اتفاق افتادند که به خوبی روایت را در نتیجه گیری اش مچاله می کنند. یک سکانس پایانی کاملاً کمیک نیز وجود دارد که به طرز عجیبی تصادفی و نا مناسب به نظر می رسید.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.