دانلود فیلم
Ordinary Angels فرشته های معمولی

299 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 3636
10
/
7.5
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Ordinary Angels (فرشتگان معمولی) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Ordinary Angels (فرشتگان معمولی) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم فرشتگان معمولی

یک آرایشگر سخت کوش، وقتی با پدری بیوه آشنا می شود که سخت برای مراقبت از دو دخترش کار می کند، برای انجام یک کار خاص انگیزه میگیرد. در حالی که او جوان ترین بیمار بدحال و در انتظار پیوند کبد است، این زن خشن به تنهایی کل جامعه را برای کمک جمع می کند.

 

عوامل ساخت فیلم Ordinary Angels

فیلم فرشتگان معمولی (به انگلیسی: Ordinary Angels) یک فیلم سینمایی در ژانر درام، محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی جان گان و نویسندگی مگ تیلی و کلی فرمون کریگ، بر اساس رویدادهای واقعی است که در جریان موج سرد آمریکای شمالی در سال 1994 رخ داد، ساخته شد. در این فیلم هیلاری سوانک در نقش شارون استیونز، آلن ریچسون در نقش اد اشمیت، نانسی تراویس در نقش باربارا و تامالا جونز در نقش رز هنرنمایی می کنند.
فیلمبرداری در وینیپگ در آوریل 2022 و آلبانی، نیویورک، در ژوئن 2022 انجام شد.

 

عملکرد فیلم فرشته های معمولی

فیلم Ordinary Angels توسط کمپانی Lionsgate در 23 فوریه 2024 به نمایش درآمد. این فیلم در ابتدا قرار بود در 13 اکتبر 2023 منتشر شود. هرچند تاریخ آن به تعویق افتاد تا از رقابت با فیلم کنسرت، Taylor Swift: The Eras Tour جلوگیری شود. در نهایت این فیلم در 26 آوریل 2024 توسط کلمبیا پیکچرز در بریتانیا منتشر شد. برای دانلود فیلم Ordinary Angels 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
فرشته های معمولی عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و در نهایت موفق به فروش 19 میلیون دلار در باکس آفیس شد.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 85 درصد را براساس نظر 88 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست آورد. در انجمن این وب سایت نوشته شده است: «این نمایش شیرین انسانیت توسط هیلاری سوانک به زیبایی به ثمر می رسد.». در متاکریتیک این فیلم بر اساس نقد 15 منتقد، امتیاز 57 از 100 را دریافت کرده است که نشان دهنده نقدهای به طور کلی "مختلط یا متوسط" است. دانلود فیلم Ordinary Angels 2024 به طرفداران ژانر درام پیشنهاد ویژه میشه.
کورتنی هاوارد از ورایتی نوشت: "در دستان توانا سوانک، داستان قابل پیش بینی و کلیشه ای کاراکتر ها زیبا روایت می شود و حس همدردی را در بیننده القا می کند."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.