دانلود فیلم
Fighter جنگنده

456 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 43029
10
/
6.4
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم هندی Fighter (جنگنده) به صورت رایگان بدون سانسور
دانلود فیلم هندی Fighter (جنگنده) به صورت رایگان بدون سانسور

خلاصه داستان فیلم هندی جنگنده

جامو و کشمیر که یک سازمان تروریستی به رهبری ازهر اختر است، قصد دارد به هند حمله کند و پایگاه نیروی هوایی سریناگر و نیروی هوایی هند را هدف قرار دهد.

 

عوامل ساخت فیلم Fighter

فیلم جنگنده (به انگلیسی: Fighter) یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن محصول کشور هند است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی سیدارت آناند ساخته شده که بر اساس داستانی با رامون چیب نوشته شده است. این فیلم زیر نظر استودیو Viacom18 و Marflix Pictures تولید شده است. در این فیلم بازیگرانی همچون هریتیک روشن، دیپیکا پادوکن و آنیل کاپور را بازی می کنند و به عنوان اولین قسمت از یک مجموعه اکشن هوایی برنامه ریزی شده و دنباله دار منتشر شده است.
ساخت این فیلم در 10 ژانویه 2021 تایید شد. پیش تولید آن به دلیل همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. فیلمبرداری اصلی سرانجام در نوامبر 2022 در آسام، حیدرآباد، جامو و کشمیر و بمبئی آغاز شد و در اواخر اکتبر به پایان رسید. این فیلم به حمله پولواما در سال 2019، حمله هوایی بالاکوت در سال 2019 و درگیری های مرزی هند و پاکستان در سال 2019 اشاره دارد و در سراسر کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ممنوع شد.

 

عملکرد فیلم Fighter

فیلم Fighter 2024 در ابتدا برای اکران در سینماها در 30 سپتامبر 2023 برنامه ریزی شده بود، اما تاخیر در تولید باعث شد که تاریخ اکران به 25 ژانویه 2024 تغییر کند. برای دانلود فیلم Fighter 2024 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد و 337.2 کرور روپیه (42 میلیون دلار آمریکا) در سرتاسر جهان فروخت تا به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هندی سال 2024 شناخته شود.

در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، فیلم جنگنده امتیاز تایید 33 درصد را بر اساس نقد 24 منتقد، با میانگین نمره 5.4 از 10 بدست آورد. مجله India Today به این فیلم 4 از 5 ستاره داد و اکشن و اجراها را تحسین کرد. تایمز ایندیا با ستایش اجراها و جنبه های فنی به فیلم 3.5 از 5 ستاره داد. وب سایت NDTV به فیلم 2.5 از 5 ستاره داد و جنبه های فنی را ستایش کرد اما از داستان کلیشه ای انتقاد کرد. دانلود فیلم Fighter 2024 به طرفداران بالیوود و فیلم های اکشن پیشنهاد میشه. هندوستان تایمز نوشت: «برای تجربه ی ناب پایسا واسول، جنگنده را تماشا کنید، اجراهای زیبا و کمی اکشن و هوایی که ضد نیروی گرانش عمل می کنند سردردی برایتان ایجاد نمی کند ».

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.