دانلود فیلم
Drive-Away Dolls دختران فراری

1247 تعداد بازدید
User 1
10
/
1
AnimeList Rating
User 10676
10
/
5.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Drive-Away Dolls (دختران فراری) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Drive-Away Dolls (دختران فراری) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه داستان سریال دختران فراری

در جستجوی شروعی تازه، دو زن یک سفر جاده ای بدون برنامه و یهویی به سمت تالاهاسی، فلوریدا آغاز می کنند، با این حال، وقتی در مسیر با گروهی از مجرمان نابکار برخورد می کنند، همه چیز به سرعت خراب می شود!

 

عوامل ساخت فیلم Drive-Away Dolls

«دختران فراری» یک فیلم سینمایی جاده ای و کمدی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۲۴ به کارگردانی ایتان کوئن بر اساس فیلم نامه ای است که او با همسرش تریشیا کوک نوشته است. آنها همچنین فیلم را با رابرت گراف و تیم بیوان و اریک فلنر از ورکینگ تایلز تهیه کردند. در این فیلم بازیگرانی همچون مارگارت کوالی در نقش جیمی، جرالدین ویسواناتان در نقش ماریان، بینه فلدشتاین در نقش سوکی، کولمن دومینگو به عنوان رئیس و پدرو پاسکال در نقش سانتوس هنرنمایی می کنند. 
اتان کوئن و همسرش تریشیا کوک، برای اولین بار ایده فیلمشون رو به دوستشاو آلیسون اندرس در تعطیلات کریسمس اوایل دهه 2000 مطرح کردند. این فیلم در ژانویه 2007 با عنوان Drive-Away Dykes با کارگردانی آندرس معرفی شد. در آوریل 2022، گزارش‌ها حاکی از آن بود که کوئن کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت، فیلمی که اکنون به عنوان یک «پروژه سفر جاده ای لزبین ها» بدون عنوان توصیف می شود. فیلمبرداری اصلی در اوت 2022 در پیتسبورگ آغاز شد.

 

عملکرد فیلم Drive-Away Dolls

در ابتدا قرار بود دختران فراری در 22 سپتامبر 2023 منتشر شود، اما به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 به تعویق افتاد. این فیلم در 22 فوریه 2024 در استرالیا اکران شد، پس از آن روز بعد توسط Focus Features در ایالات متحده اکران شد. دانلود فیلم Drive-Away Dolls به طرفداران ژانر کمدی و ماجرایی پیشنهاد میشه. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 63 درصد را بر اساس نقد 222 منتقد، با میانگین نمره 6.1 از 10 بدست آورد. انجمن این وب سایت چنین نوشتند: «شیمی جذاب زوج عجیب و غریب مارگارت کوالی و جرالدین ویسواناتان به فیلم کمک می‌کند فیلمنامه کلیشه ای و اجرای نامنظم خودش را پشت سر بگذارد و نمایشی جذاب ساخته شد». برای دانلود فیلم  Drive-Away Dolls با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. متاکریتیک نمره 56 از 100 را به فیلم اختصاص داده است.
بری هرتز از The Globe and Mail در نقدی منفی نوشت: “میان حماقت دلپذیر و خجالت دست دوم بیننده، مرز باریکی وجود دارد، مرزی که این فیلم ناقص بارها و بارها از آن عبور می کند.”

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
  • 1403-03-02 14:08:39
    اصلا بدرد نمیخوره. پیشنهاد میکنم به هیچ وجه سمتش نرین که وقت و نت هدردادنه.
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.