دانلود فیلم
Immortals جاودانه ها

232 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 176271
10
/
6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Immortals (جاودانه ها) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم Immortals (جاودانه ها) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم فناناپذیران

تسئوس مردی فانی است که توسط زئوس برای رهبری مبارزه با پادشاه بیرحم هیپریون انتخاب شده است، کسی که در سرتاسر یونان برای به دست آوردن سلاحی که می تواند بشریت را نابود کند، غوغا به پا کرده...

 

عوامل ساخت فیلم Immortals

فیلم فناناپذیران یک فیلم سینمایی در ژانر اکشن و فانتزی محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی تارسم سینگ دهندوار منتشر شد. این فیلم که بر اساس اسطوره های یونانی تسئوس و مینوتور و تیتانوماکی ساخته شده است، پیش از این که رسماً «جاودانه ها» نامیده شود، «طلوع جنگ» و «جنگ خدایان» نام گذاری شده بود.
در این فیلم بازیگرانی همچون هنری کاویل در نقش تسئوس، مردی که توسط زئوس برای مبارزه با شیطان انتخاب شده است، استفان دورف در نقش استاوروس، یک برده حیله گر و دزد ارباب که در جستجوی تزئوس به او می پیوندد و لوک ایوانز در نقش زئوس، خدای آسمان و پادشاه خدایان هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم فناناپذیران

این فیلم در 11 نوامبر 2011 توسط Relativity Media اکران شد و با فروش بیش از 226 میلیون دلار به موفقیت تجاری در باکس آفیس تبدیل شد. این فیلم که در 8 نوامبر 2011 در لس آنجلس به نمایش درآمد، نقدهای متفاوتی دریافت کرد و منتقدان کارگردانی و تصاویر بصری، بازیگران گروه، سکانس های اکشن، تولید و طراحی لباس و موسیقی را تحسین کردند، اما از داستان سرایی فیلم و عدم توسعه شخصیت انتقاد کردند. برای دانلود فیلم Immortals 2011 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 138 منتقد، با میانگین نمره 5.4 از 10، موفق به کسب امتیاز تایید 49% شد.» دانلود فیلم Immortals 2011 به طرفداران فیلم های اکشن و فانتزی پیشنهاد می شود. راجر ایبرت در یک نقد محبت آمیز اما نامطلوب، دو ستاره از چهار ستاره را به فیلم داد و نوشت: «فناناپذیران بدون شک زیباترین فیلم بدی است که تا به حال دیده اید.»

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.