دانلود فیلم
I Capture the Castle من قلعه را تسخیر می کنم

62 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 7967
10
/
6.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم I Capture the Castle (من قلعه را تسخیر می کنم) با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم I Capture the Castle (من قلعه را تسخیر می کنم) با زیرنویس فارسی

خلاصه فیلم قلعه را تسخیر میکنم

خانواده کاساندرا مورتمین در شرایط سختی به سر می برند و وقتی دو برادر ثروتمند آمریکایی دارایی خود را به ارث می برند، اوضاع بدتر می شود. با این حال، کاساندرا سعی می کند یکی از آنها را به قصد ازدواج با او اغوا کند...

 

عوامل ساخت فیلم I Capture the Castle

فیلم قلعه را تسخیر میکنم (به انگلیسی: I Capture the Castle) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی و رمانتیک محصول بریتانیاست. این فیلم به کارگردانی تیم فایول در سال ۲۰۰۳ منتشر شد. این نمایش بر اساس رمانی به همین نام اثر دودی اسمیت در سال 1948 و با فیلمنامه ای توسط هایدی توماس ساخته شده است و در 9 می 2003 در بریتانیا اکران شد.
در این فیلم بازیگرانی همچون رومولا گارای در نقش کاساندرا مورتمین، هنری توماس در نقش سیمون کاتن، رز بیرن در نقش رز مورتمین و بیل نای در نقش جیمز مورتمین هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم قلعه را تسخیر میکنم

این فیلم در تاریخ ۹ می سال ۲۰۰۲ برای اولین بار با بودجه ۸ میلیون دلار منتشر شد و تنها ۶.۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروخت.
در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم امتیاز تایید 78 درصد رل بر اساس نقد 85 منتقد، با میانگین نمره 6.7 از 10 بدست آورد. انجمن این وبسایت این فیلم را: «اقتباسی زیبا و جذاب از رمان» توصیف کرد. برای دانلود فیلم I Capture the Castle 2003 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
بطور خلاصه این فیلم یک درام انگلیسی با بازی خوب و کاملاً درک شده درباره یک دوره تصادفی در احساسات تجربه شده توسط یک دختر 17 ساله حساس و تخیلی است که از تماشایش لذت خواهید برد. دانلود فیلم I Capture the Castle 2003 به طرفداران ژانر کمدی و رمانتیک پیشنهاد میشه.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.