دانلود فیلم
Half Nelson نیمی از نلسون

68 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 91789
10
/
7.1
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم Half Nelson (نیمی از نلسون) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان
دانلود فیلم Half Nelson (نیمی از نلسون) با زیرنویس فارسی به صورت رایگان

خلاصه فیلم نیمی از نلسون

دن دان، یک معلم تاریخ و یک معتاد به مواد مخدر، با دانش آموز 13 ساله ای که برادرش به دلیل خرید و فروش مواد مخدر در زندان است، دوست می شود. این دو رفیق با دوستی عجیبشون به یکدیگر کمک می کنند تا مسائل خود را حل کنند...

 

عوامل ساخت فیلم Half Nelson

فیلم نیمی از نلسون یک فیلم سینمایی در ژانر درام محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی رایان فلک منتشر شد. گاسلینگ 26 ساله برای بازی خود در این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد و هشتمین نامزد جوان این بخش شد. این فیلم بر اساس یک فیلم 19 دقیقه ای ساخته شده در سال 2004، با عنوان Gowanus، بروکلین ساخته شده است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم ساندنس در سال 2006 به نمایش درآمد و در 11 آگوست 2006 در سینما ها به روی پرده رفت.
در این فیلم بازیگرانی همچون رایان گاسلینگ در نقش دن دان، یک معلم تاریخ معتاد، شریکا اپس در نقش دری، دانش آموز 13 ساله، آنتونی مکی در نقش فرانک، یک فروشنده محلی مواد مخدر و مونیک گابریلا کورنن در نقش ایزابل ردینگ هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم Half Nelson

فیلم نیمی از نلسون مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes، این فیلم بر اساس نقد 157 منتقد، با میانگین نمره 7.57 از 10، امتیاز تایید 90 درصد را بدست آورد. برای دانلود فیلم Half Nelson 2006 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید. انجمن منتقدان این سایت نوشتند: "نیمی از نلسون دارای بازی های قدرتمندی از رایان گاسلینگ و شریکا اپس است. این یک پرتره عاقلانه از افراد تنها است." این فیلم در متاکریتیک نشان "تحسین جهانی" را گرفت.
در برنامه تلویزیونی Ebert & Roeper که در آخر هفته 13 آگوست 2006 پخش شد، اسمیت گفت که احتمالاً این یکی از ده بهترین فیلمی است که او در دهه گذشته دیده است. جیم امرسون، سردبیر شیکاگو سان تایمز، به فیلم چهار ستاره از چهار داد و آن را یک شاهکار نامید. دانلود فیلم Half Nelson 2006 به طرفداران ژانر درام و رایان گاسلینگ پیشنهاد میشه.
بسیاری از نامزدی های جوایز این فیلم برای رایان گاسلینگ، از جمله جایزه اسکار، برای بازی در نقش دن دان بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.