دانلود فیلم
After Hours پس از ساعات اداری

63 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 80930
10
/
7.6
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم After Hours (پس از ساعت ها) به صورت رایگان
دانلود فیلم After Hours (پس از ساعت ها) به صورت رایگان

خلاصه فیلم پس از ساعات اداری

یک ادیتور معمولی پس از اینکه قبول کرد به دیدار دختری در سوهو برود که یک شب در یک کافی شاپ با او آشنا شد، بدترین شب زندگی خود را گذراند...

 

عوامل ساخت فیلم After Hours

فیلم پس از ساعات اداری (به انگلیسی: After Hours) یک فیلم سینمایی در ژانر کمدی سیاه محصول کشور آمریکا است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی مارتین اسکورسیزی ساخته شد. دان در نقش پل هکت، یک کارمند اداره است که در طول شب هنگام تلاش برای بازگشت به خانه از منطقه سوهو شهر نیویورک، مجموعه ای از ماجراهای ناگوار را تجربه می کند.
در این فیلم بازیگرانی چون گریفین دان در نقش پل هکت، روزانا آرکت در نقش مارسی فرانکلین، ورنا بلوم در ژوئن، توماس چونگ در نقش پپه و لیندا فیورنتینو در نقش کیکی بریجز هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم پس از ساعات اداری

این فیلم به ​​دلیل طنز سیاهش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و به عنوان یک فیلم کالت شناخته می شود. این آخرین فیلم بلند اسکورسیزی است که اقتباسی یا بیوگرافی نبود. برای دانلود فیلم After Hours‌ 1985 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.  
فیلم پس از ساعات اداری موفق شد جایزه Independent Spirit را در بهش بهترین فیلم بلند بدست بیاورد. اسکورسیزی برای این فیلم برنده جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن و جایزه Independent Spirit بهترین کارگردانی شد. دانلود فیلم After Hours به طرفداران مارتین اسکورسیزی پیشنهاد میشه. این فیلم در باکس آفیس تنها 10.1 میلیون دلار در ایالات متحده به دست آورد، اما نقدهای مثبتی دریافت کرد و در ادامه به عنوان یک فیلم اسکورسیزی «دست کم گرفته شده» در نظر گرفته شد. با این حال، این فیلم برای اسکورسیزی جایزه بهترین کارگردانی را در جشنواره کن 1986 به ارمغان آورد.
راجر ایبرت، منتقد سینما، نقد مثبتی به فیلم After Hours داد و چهار ستاره از چهار ستاره را به فیلم اختصاص داد. او این فیلم را به عنوان یکی از بهترین های سال ستایش کرد‌. او بعداً این فیلم را به فهرست «فیلم های بزرگ» خود اضافه کرد. در نیویورک تایمز، وینسنت کانبی نقدی متفاوت به این فیلم داد و آن را یک «آشنایی سرگرم کننده، با سکانس های انفرادی که توسط آقای دان و دیگران به خوبی اجرا می شود، اما تا حدودی احساس سردرگمی می کند» نامید. در وب سایت جمع آوری بازبینی Rotten Tomatoes، فیلم After Hours بر اساس 68 بررسی، میانگین نمره 7.80 از 10 را بهمراه امتیاز تایید 90 درصد بدست آورد. این فیلم در متاکریتیک نشان «تحسین جهانی» را دریافت کرد.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.