دانلود فیلم
High Noon نیمروز

52 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 110018
10
/
8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم High Noon (نیمروز) بدون سانسور به صورت رایگان
دانلود فیلم High Noon (نیمروز) بدون سانسور به صورت رایگان

خلاصه فیلم نیمروز

ویل، یک مارشال با تجربه، پس از ازدواج با امی فاولر، تصمیم می گیرد که بازنشسته شود و به عنوان انباردار کار کند. چند سال بعد، ویل تصمیم می گیرد که اسلحه را دوباره به دست بگیرد تا یک محکوم تحت تعقیب را بکشد.‌..

 

عوامل ساخت فیلم High Noon

فیلم نیمروز بلند یک فیلم سینمایی در ژانر وسترن محصول کشور آمریکا است. این فیلم در سال ۱۹۵۲ بر اساس فیلمنامه ای از کارل فورمن به کارگردانی فرد زینمان و با بازی گری کوپر منتشر شد. داستان، بر روی یک مارشال شهر متمرکز می شود که احساس وظیفه اش مورد آزمایش قرار می‌گیرد و باید تصمیم بگیرد یا به تنهایی با گروهی از قاتلان روبرو شود یا با همسر جدیدش شهر را ترک کند. 
در این فیلم بازیگرانی همچون گری کوپر در نقش مارشال ویل کین، توماس میچل در نقش شهردار جوناس هندرسون، لوید بریجز به عنوان معاون مارشال هاروی پل، کیتی ژورادو در نقش هلن رامیرز و گریس کلی در نقش امی فاولر کین هنرنمایی می کنند. برای دانلود فیلم High Noon 1989 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.

 

عملکرد فیلم High Noon

این فیلم اگرچه در زمان اکران به دلیل مضامین سیاسی اش در جنجال های مختلفی فرو رفته بود، اما این فیلم نامزد دریافت هفت جایزه اسکار شد و چهار جایزه (بازیگر، تدوین، موسیقی و آهنگ) و همچنین چهار جایزه گلدن گلوب (بازیگر، نقش مکمل) را از آن خود کرد. برای دانلود فیلم High Noon 1989 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
این فیلم در سال 1989 توسط کتابخانه کنگره به عنوان یکی از 25 فیلم اول برای نگهداری در ثبت ملی فیلم ایالات متحده انتخاب شد زیرا از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی مهم است. فیلمی نمادین که داستان آن تا حدی یا به طور کامل در تولیدات سینمایی بعدی تکرار شده است، به ویژه پایان آن الهام بخش بسیاری از فیلم های بعدی بوده است.
پس از انتشار آن، منتقدان و تماشاگرانی که انتظار تعقیب و گریز، دعوا، مناظر دیدنی و دیگر عناصر رایج فیلم وسترن را داشتند، از اینکه تا حد زیادی با گفت و گوهای احساسی و اخلاقی در صحنه های پایانی و اوج جایگزین شده بودند، ناامید شدند. دانلود فیلم High Noon 1989 به طرفداران سینمای قدیمی و فیلم های وسترن پیشنهاد میشه.
دوایت آیزنهاور این فیلم را در کاخ سفید نمایش داد و بیل کلینتون میزبان 17 نمایش بی سابقه آن در کاخ سفید بود. کلینتون گفت: «تصادفی نیست که سیاستمداران خود را به عنوان گری کوپر در نیمروز بالا می بینند. "نه فقط سیاستمداران، بلکه هر کسی که مجبور است بر خلاف میل عمومی حرکت کند. هر زمان که تنها هستید و احساس می کنید حمایت مورد نیاز خود را دریافت نمی کنید، ویل کین از کوپر به استعاره عالی تبدیل می شود."

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.