دانلود فیلم
The Searchers جستجوگران

65 تعداد بازدید
User 0
10
/
N/A
AnimeList Rating
User 96076
10
/
7.8
IMDB Rating
اطلاع رسانی
فعال سازی تلگرام
اضافه به لیست حذف از لیست
لطفا برای استفاده از این قسمت وارد سایت بشیدورود ثبت نام
دانلود فیلم The Searchers (جستجوگران) با زیرنویس فارسی بدون سانسور
دانلود فیلم The Searchers (جستجوگران) با زیرنویس فارسی بدون سانسور

خلاصه فیلم جویندگان

یک کهنه سرباز جنگ داخلی آمریکا پس از قتل عام سایر اعضای خانواده برادرش در یک یورش به مزرعه تگزاس، برای نجات خواهرزاده اش از دست کومانچ ها، سفری طولانی را آغاز می کند.

 

عوامل ساخت فیلم The Searchers

فیلم جویندگان (به انگلیسی: The Searchers) یک فیلم سینمایی در ژانر وسترن و حماسی محصول سال ۱۹۵۶ به کارگردانی جان فورد و نویسندگی فرانک اس نوجنت است که بر اساس رمان آلن لو می در سال ۱۹۵۴ ساخته شده است. داستان آن در طول جنگ های تگزاس و هند می گذرد و جان وین در نقش یک کهنه سرباز میانسال جنگ داخلی بازی می کند که سال ها به دنبال خواهرزاده ربوده شده خود، همراه با برادرزاده خوانده اش می گردد.
در این فیلم بازیگرانی همچون وین در نقش ایتان ادواردز، جفری هانتر در نقش مارتین پاولی و ورا مایلز در نقش لوری یورگنسن هنرنمایی می کنند.

 

عملکرد فیلم جویندگان

این فیلم علاوه بر اینکه به یک موفقیت تجاری تبدیل شد موفقیت انتقادی هم محسوب می شود. از زمان اکران، این فیلم به عنوان یک شاهکار و یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین فیلم هایی که تا کنون ساخته شده، در نظر گرفته شده است. این فیلم در سال 2008 توسط مؤسسه فیلم آمریکا به عنوان بزرگترین وسترن آمریکایی انتخاب شد و در فهرست 100 فیلم برتر آمریکا در تمام دوران توسط همان سازمان در سال 2007 در رده دوازدهم قرار گرفت. اینترتینمنت ویکلی نیز آن را بهترین وسترن تاریخ وسترن نامید. برای دانلود فیلم The Searchers 1956 با زیرنویس فارسی به پایین صفحه مراجعه کنید.
در سال 1989، «جویندگان» توسط کتابخانه کنگره ایالات متحده «از لحاظ فرهنگی، تاریخی یا زیبایی شناختی: مهم» تلقی شد و برای ثبت در فهرست ملی فیلم انتخاب شد.  
راجر ایبرت منتقد، شخصیت وین، اتان ادواردز، را «یکی از جذاب‌ترین شخصیت هایی که فورد و وین خلق کرده است» یافت. دانلود فیلم The Searchers 1956 به طرفداران ژانر وسترن و حمسی قدیمی پیشنهاد میشه. موضوع اصلی فیلم نگرش تاریخی مهاجران سفیدپوست نسبت به بومیان آمریکایی است. فورد اولین کسی نبود که این بررسی را از نظر سینمایی انجام داد، اما ترسیم خشونت او نسبت به بومیان آمریکا، به ویژه برای نسل های بعدی بینندگان، شگفت انگیز بود.

مشاهده بیشتر
دانلود
زیرنویس
بازیگران
مرتبط

برای ارسال کامنت در سایت لاگین کنید.

ورود

یا

ثبت نام
© تمام حقوق این سایت متعلق به انیمه لیست می باشد.